Permalänk
Medlem

"Nedgraderingspaket"

Är datorn för snabb? Känner du att du inte använder all prestanda i din dator? Skaffa då detta nedgraderingspaket!

Paketet innehåller:
Asus Sabertooth 990FX R2.0 moderkort inkl. I/O-plåt och backplate
AMD FX-8370E cpu
2x8GB 1866MHz DDR3 Kingston HyperX RAM-minne

Alla delar är självklart fullt fungerande och rigoröst testade under flera års tid!

Finns för upphämtning i södra Stockholm. Kan skickas med spårbar post. Men då gäller förskottsbetalning samt att köparen står för frakten.

Bud tas i tråden till denna annons. Eventuella bud som ändå inkommer via PM kommer att publiceras i tråden tillsammans med användarnamn.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Veckans marknadstitel går till dig garanterat.

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3

Permalänk
Inaktiv

Sorry 😂🤣

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus K:

Är datorn för snabb? Känner du att du inte använder all prestanda i din dator? Skaffa då detta nedgraderingspaket!

Jobbar du med marknadsföring möjligtvis? Klockrent

Permalänk
Medlem

Kan starta budgivningen med 300kr plus frakt 😊

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

500 + frakt

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig sälja löst så bjuder jag 200kr + frakt för minnena.

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

Vaddå "Nedgraderingspaket" ??

Det är ju ett uppgraderingspaket... Iaf för mig som sitter med ett Crosshair 2 och en Phenom II x6 1055T..

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 kr för minnena (+upphämtning).

Permalänk

250+frakt för moderkortet

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk

800:- + frakt

Permalänk
Medlem

Tack för kommentarerna om annonsen! Jobbar inte med marknadsföring men får väl erkänna att jag snodde uppläget från en tidigare annons som jag haft här på Sweclockers (dvs en favorit i repris ).

Jag kan mycket väl tänka mig att sälja delarna var för sig om jag får ett bra pris för dem.

Just nu ser det ut som att följande är ledande bud:

Del för del:

Minnena: 500 kr plus upphämtning - @t90tho
Moderkortet: 250 kr plus frakt - @Bloodstainer
CPU: -
Totalt: 750 kr

Hela paketet: 800 kr plus frakt - @galenmyra

Jag kommer låta annonsen ligga uppe så länge som det verkar finnas ett intresse. Kommer inga högre bud än de som ligger så får jag ta mig en liten funderare på hur jag gör med försäljningen (hela paketet vs del för del). Hursomhelst så återkommer jag med mer info.

Permalänk

900:- + frakt eller eventuellt hämtning.

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem

Trevligt med nedgraderingspaket! Bjuder 1000 kr plus frakt.

Permalänk
Skrivet av Linus K:

Tack för kommentarerna om annonsen! Jobbar inte med marknadsföring men får väl erkänna att jag snodde uppläget från en tidigare annons som jag haft här på Sweclockers (dvs en favorit i repris ).

Jag kan mycket väl tänka mig att sälja delarna var för sig om jag får ett bra pris för dem.

Just nu ser det ut som att följande är ledande bud:

Del för del:

Minnena: 500 kr plus upphämtning - @t90tho
Moderkortet: 250 kr plus frakt - @Bloodstainer
CPU: -
Totalt: 750 kr

Hela paketet: 800 kr plus frakt - @galenmyra

Jag kommer låta annonsen ligga uppe så länge som det verkar finnas ett intresse. Kommer inga högre bud än de som ligger så får jag ta mig en liten funderare på hur jag gör med försäljningen (hela paketet vs del för del). Hursomhelst så återkommer jag med mer info.

Mitt bud står kvar, om ni kan tänka er att vänta med betalning och skickande ca 2 veckor, då jag åker utomlands nu i veckan. Tänkte ge den här infon redan nu om någon annan vill buda.

edit: Oh såg nu att hela paketet gått upp i pris redan över mitt bud.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloodstainer:

Mitt bud står kvar, om ni kan tänka er att vänta med betalning och skickande ca 2 veckor, då jag åker utomlands nu i veckan. Tänkte ge den här infon redan nu om någon annan vill buda.

edit: Oh såg nu att hela paketet gått upp i pris redan över mitt bud.

Som du själv har noterat så finns det nu bud som är högre än ditt. Mitt mål är även att kunna avsluta affären under denna vecka

Ledande bud just nu är @Potatissallad med 1000 kr för hela paketet.

Permalänk
Medlem

Kommer avsluta budgivningen efter lunch idag (säger ingen exakt tid för att undvika sk "snipers"). Så står du fortfarande i startgropen och funderar så är det läge att lägga ett bud nu

Permalänk
Medlem

Budgivningen nu avslutad.