Permalänk

Sharkgaming Max Bite

Är det någon som vet om Max Bite Kickstarter Eller Max Bite Madness från sharkgaming.se är bra?

Permalänk
Avstängd

De beror väl på vilket behov man har.
Tycker det ser lite larvigt ut när de kallar en dator "max bite madness" man tror ju det ska vara något monster till dator, så tuffar den fram med en i3 cpu och ett gtx 1050

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus Xi Extreme - Cpu: Intel Core i9-9900K - Cpu kylare: Corsaid h100i PLatinum - Gpu: MSI GeForce GTX 1080 - Chassi: Corsair Carbide 100R Silent Edition + EVGA 1000W PSU - Hårddisk: x2 Samsung 970 EVO 500GB nvme - Minne: 64B DDR4 3200mhz - Skärmar: 2x AOC Agon AG241QX 144hz,1ms

Permalänk
Skrivet av tfwo:

De beror väl på vilket behov man har.
Tycker det ser lite larvigt ut när de kallar en dator "max bite madness" man tror ju det ska vara något monster till dator, så tuffar den fram med en i3 cpu och ett gtx 1050

Men vad tror du om den som första dator? Jag kommer spela typ Csgo och fortnite?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lite mer info tack! Vad ska du använda datorn till? För spel är Kickstarter meningslös då den saknar grafikkort, Madness går att spela på men förvänta dig inte 1080 144FPS i moderna spel. Ytterligare säljs de båda till överpris, Madness t.ex kostar cirka 6500kr att bygga själv.

Edit: Kolla på fel dator vad det gäller Madness, den har sämre grafikkort än vad jag trodde från början. Rekomenderar att du bygger själv, dels för att det är kul men även för att det är nyttigt.

Visa signatur

Thrustmaster HOTAS Warthog!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BiteMeMan00:

Men vad tror du om den som första dator? Jag kommer spela typ Csgo och fortnite?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är inte jätteinsatt i spel men det tror jag absolut går bra med den, grafikkortet duger väl ganska säkert iallafall.
i3 borde nog hålla också, tror jag, men det vet nog någon av alla gamers som läser tråden här tror jag
Så du får nog snart bra råd

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus Xi Extreme - Cpu: Intel Core i9-9900K - Cpu kylare: Corsaid h100i PLatinum - Gpu: MSI GeForce GTX 1080 - Chassi: Corsair Carbide 100R Silent Edition + EVGA 1000W PSU - Hårddisk: x2 Samsung 970 EVO 500GB nvme - Minne: 64B DDR4 3200mhz - Skärmar: 2x AOC Agon AG241QX 144hz,1ms