Dji Mavic Pro FM combo och xbox one x m.m

Permalänk
Medlem

Dji Mavic Pro FM combo och xbox one x m.m

Hej!

För drygt 6-7 månader sen bestämde jag mig för att köpa en dji mavic pro fly more combo då jag länge varit sugen på att äga en drönare. Efter att ha flugit drönaren 5-10 gånger så tappade jag intresset relativt snabbt och har därav bestämt mig för att sälja den.

  • Dji Mavic Pro Fly More Combo

Det som ingår är följande:

*Drönaren (Dji mavic pro)
*Kontroll för att styra drönaren
*Dockningsstation för att kunna ladda upp till 4 batterier samtidigt (3 följer med)
*Laddsladd som ansluts till dockningsstationen
*Billaddare
*Carrying bag (fin läderväska som används till transport)

Eftersom drönaren köptes under 2017 är den fortfarande under garanti, inga defekter. Kvitto följer självklart med.

Länk till prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3965223
Pris: 9000:-

  • Xbox one x inklusive extra handkontroll och call of duty WWII och pubg.

Köpte xboxet i början utav Januari i en förhoppning om att jag fortfarande tyckte det var lika roligt att lira på konsoll som när jag var yngre. Detta var inte fallet och har därav blivit stående och inte använts. Inte använts mer än 10-15 timmar.

Säljes med kvitto och i originalförpackning.

Pris: 4000:- (inklusive extra handkontroll + pubg + call of duty WWII)

  • Hyperx Cloud 2

Använde detta headset under cirka 6 månaders tid men har nu bytt till trådlöst. Säljes i originalemballage i bra skick.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2983517
Pris: 400:- exklusive frakt

  • Logitech G533 Headset

Köpte detta headset medan jag väntade på det jag använder idag. Använt max 2 veckor. Säljes i originalemballage med kvitto.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4094310
Pris: 499:- exklusive frakt

Svarar oftast inom loppet av någon timme.

Har sålt prylar på swec massvis med gånger innan, finns även feedback på tidigare affärer. Jag tar mig friheten att sälja till vem jag vill och till vilket pris jag vill. Köparen betalar frakten alternativt även utkörning inom Stockholm mot bensinkostnad.

Tidigare feedback: #16587099

Allt gott

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 3000:- för Xbox One X. Är inte intresserad av varken spelen eller handkontrollerna så endast konsollen med strömkabel. Jag har full förståelse om du vill sälja hela paketet till en och samma köpare, men utifall att du inte får bud på den och du är i behov av pengarna så har du ett bud från mig! Tar mig vart som helst i Stockholm och betalar med kontanter, swish eller hur du nu vill!

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Avstängd

börjar med 300kr för hyperx headset, kan hämta på onsdag.

Permalänk

Jag bjuder 5000kr för Mavic Pro om det nu är så att du mottager bud på den

Visa signatur

Goats are like mushrooms. If you shoot a duck, I'm scared of toasters.

Permalänk
Medlem

Är drönaren fortfarande kvar lägger jag ett bud på 6500kr + frakt