Mega SNES + PS1 + Gamecube garderobsrensning

Permalänk
Medlem

Mega SNES + PS1 + Gamecube garderobsrensning

Hej!
Säljer en massa spel och andra grejer! Jag kan tyvärr inte testa de SNES/NES spel då jag har inte en konsol, men jag kan testa PS1 spel. Vi kör bud på tills ingen annan har budit för de nästa 24 timmar, eller tills jag känner att priset är rätt. Vill gärna sälja så mycket som möjligt, men ni kan buda på paket eller enstak grejer. Jag föredrar bud av de som kan hämta på Södermalm.

SNES/NES Spel:
Pitfall: The Mayan Adventure - Spel + Instruktioner.
Flashback - Spel + Instruktioner.
Rocky & Rocky - Spel + Instruktioner.
Act Raisers - Boxen ser lite "trött", men både spel och intruktioner finns.
The Lost Vikings - Spel + Instruktioner.
Lagoon - Spel + Instruktioner.
Zelda 2: The adventure of Link (NES) Bara spel
Joe & Mac: Caveman Ninja - Boxen ser lite "trött", men spel och instruktioner.
Yoshi's Island, kartong och instruktioner finns, men ingen spel.
Last Action Hero - Bara kartong och instruktioner finns.
Super Star Wars: The Empire Strikes Back - Spel + Instruktioner.
Young Merlin - Boxen ser lite "trött", men spel + instruktioner finns.
Starwing - Spel + Instruktioner, första sidan av instruktioner är "ripped"
The Legend of Zelda: A link to the heart: Bara boxen och instruktioner.
Tetris Attack - Spel + Instruktioner.
Micky Mania - Spel + Instruktioner.
Nintendo Scope 6 - Scope + Instruktioner + Spel, ingen box.
Street fighter 2 - Spel + Instruktioner
Super Mario Bros (NES) - Bara spel
Super Mario Bros 3 (NES) - Bara spel
Prince of Persia - Bara spel.
SNES Kartong - Bara instruktioner finns.
Nintendo Game Cartridge Organizer - Organizer finns men ingenting annat.

PS1 - 1 Handkontroll + Minne Kort + Alla kablar. Finns ett PSXCare klistermärke på konsolen så den är kanske hackad? Funkar bra när jag testade den med spelen Dino Crisis.
Andra spel som finns -
Harry Potter och De Vises Sten
Frogger 2
The Granstream Saga
Mr. Domino
Jag kan testa de andra spel på begär.

Nintendo GameCube - 1 Handkontroll + Minne Kort + Alla Kablar. Funkar bra när jag testade med spelet "Spongebob Squarepants: Creatures from the Krusty Krab".

Mvh, Knight.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2000kr för snes paketet

Permalänk
Medlem
Skrivet av akidemac:

2000kr för snes paketet

Noterat. Skulle du kunna hämta allting?
Observera att jag kan ej testa spel, så de kan i värsta fall vara defekt aven om de ser ny ut :).

Permalänk
Medlem

Riktpris på rubbet?

Permalänk
Medlem

2500kr på Snes paketet!

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

3000kr för allt och kan hämta.

Permalänk
Medlem

3500kr på allt!

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Hej! Tack för att ni visar intresse. Just nu är det @segafreaktwo som leder, men för att ge alla en chans, låter jag budgivning forsätta.

Permalänk
Medlem

@iknight: Bjuder 3800kr + frakt för Snes/NES spelen & tillbehören

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjan_84:

@Knight2200: Bjuder 3800kr + frakt för Snes/NES spelen & tillbehören

Noterat. Kan du möttas up i Stockholm?

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Noterat. Kan du möttas up i Stockholm?

Tyvärr inte, bor 40 mil ifrån

Permalänk
Medlem

3800 för allt kan hämta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

4000kr

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk

4750 Bjudet för allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av legoninja:

4750 Bjudet för allt.

Noterat. Du har ledande bud.

Permalänk
Medlem

Hej alla.
Tyvärr har jag märkt flera felskrivning. Alla updateringar står nedanför.
- Yoshi's Island, kartong och instruktioner finns, men ingen spel.
- Act Raisers - Boxen ser lite "trött", men både spel och intruktioner finns.
- Last Action Hero - Bara kartong och instruktioner finns.
http://imgur.com/a/epXgXq1 <-- Har finns bilder av alla SNES (inte NES/PS1/Gamecube) kasetter.
Mvh.

Permalänk
Medlem

Hej alla!
Då jag ser att inga andra bud har kommit in, stänger jag budgivningen klockan 23:00 ikväll + ev 5min anti-snipe. Fram tills då, får ni skicka in mer bud.
Mvh.

Permalänk
Medlem

4800

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Hej och tack till alla som har deltagit i budgivningen. Budgivningen är nu slut.

Permalänk
Medlem

Hej alla.
Jag fick en bud för 5000kr för allt imorse. Personen (vi kan kalla dem X) säger att hen fick ingen notis och att budgivningen känns riggat. @segafreaktwo 's bud är slutlig, och priset som jag säljer allting för, men jag undrar om det är flera som känner sig detsamma som X.
Mvh
@segafreaktwo @legoninja @akidemac @bajan_84 @Nasra @iksu

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Hej alla.
Jag fick en bud för 5000kr för allt imorse. Personen (vi kan kalla dem X) säger att hen fick ingen notis och att budgivningen känns riggat. @segafreaktwo 's bud är slutlig, och priset som jag säljer allting för, men jag undrar om det är flera som känner sig detsamma som X.
Mvh
@segafreaktwo @legoninja @akidemac @bajan_84 @Nasra @iksu

Riggat hur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iksu:

Riggat hur?

Jag vet inte, men hen säger att dem fick ingen notis.

Permalänk
Medlem

Fattar ingenting av detta! Varför skulle det vara riggat? Var inne cirka en kvart innan avslut och la in ett bud. Tycker själv det är upp till köparen att ha koll på tiden när den slutar. Är man intresserad av något då är man inne och kollar hela tiden! Synd att det ska bli så här.

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Jag har inte sagt nåt men det är upp till hen att hålla koll på när säljaren avslutar budgivningen när det även står i tråden.
Tycker segafreaktwo vann budgivningen.