@tiamat fick en ny patch den kom ut sent i måndags:
Njurstensanfall nummer två in på akuten igen.
Inlagd på fel avdelning p g a att alla platser var upptagna ingen Limted Run Games stil här inte.
Fylld på smärtstillande och trötthet p g a av att grannpatienten skrek en massa kvinnonamn hela tiden oklart om han trodde jag var kvinna. Var patchen snart redo för nedladdning runt 21:30 i tisdags var den klar. Se resultatet nedan i spoiler känsliga tittar varnas! För vad då? Att se stenar.

Kommentar: det var två stycken från början som fick se sig besegrade i laserkrig. Kanske var det värt att gilla Star Wars i alla
fall?
I skrivandets stund är jag hemkommen med ett plaströr i njuren för extra skön härlig smärta i 2-3 veckor. Jag kan i alla fall måla toan i Splatoon 2:s röda färg så jag behöver knappast se VM i Splatoon 2 då jag redan ser rött. *ironi*
Skämt åsido det var en smärtsam process inget jag önskar någon gå igenom. Det sägs att det är lite som att föda barn...så alla kvinnor ni är hjältar på att ta smärta när ni föder. Något som undertecknad aldrig hade klarat av.
Nintendo Direct E3 2018 startar kl 18:00 svensk tid så gör plats i almanackan. Fortnite here we come
Capcom gör det igen eller snarare gör inget alls för alla Europa-fans Mega Man 11 kommer bara digitalt till oss. Den nya Mega Man amiibon har heller inte fått nån info om att den ska släppas till Europa.
Aztez kommer till eShop, TBA.
Scalextric 12 juni, eShop.
Radio Hammer Station kommer till Switch, Japan TBA.
PowerA släpper ännu fler Nintendo Switch relaterade kontroller. Nu är det GameCube kontroller:

Kirby Star Allies - Dream Friend Dark Meta Knight Reveal!
Freedom Planet teaser igen redan i början av året berättade de att spelet är på väg. En ny tweet med bild på spelet i handhållet läge har delats på deras konto. Vi väntar spänt på ett release datum.

"de Blob" lanseras 26 juni $29.99 / €29.99 spelet kommer ut i en fysisk variant med.
All-Star Fruit Racing kommer ut tidigare i Europa 13 juli, NA har först sin release i augusti 21. Spelet ska ha en fysisk version med.
Slime-san:s andra patch kommer live 10 juli. Den fysiska version kommer att gå att förhandsboka på Limited Run Games 8 juni kl 16:00.
I samband med Splatoon 2 World Championship kommer det nya T-shirts till spelet med start imorgon den 7 juni.

The Walking Dead: The Final Season kommer senare i år till Switch.
Flat Heroes eShop release 5 juli.
Super Sidekicks 3: The Next Glory är nästa veckas NepGeo-spel 14 juni.
Another World eShop 25 juni.
Nyhetsflödet slut för den här gången!