Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Västerås
Registrerad
Sep 2016

@Palme_570: Precis det är flyttat för att få plats med pumpen. Men jag tror att Loque kollade på det och implementerade fler nivåer som standard. Så det kan vara så att du får in pumpen under utan att modda.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
vimmerby
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av Faggan:

@Palme_570: Precis det är flyttat för att få plats med pumpen. Men jag tror att Loque kollade på det och implementerade fler nivåer som standard. Så det kan vara så att du får in pumpen under utan att modda.

I see, Vad tror du om att få in en EK Predator 240 ? Dvs radior med Pump. Stora toppen mäter 57 mm och predator mäter 68 mm, finns den nån marginal utöver toppen ? Kollat lite bilder men verkar tight.

Ghost S1 Large Top,Intel 9900K,Kraken X62,Z390 Phantom Gaming-ITX,32 GB GSKILL LED@CL14@3740,Nvidia 2080ti, Samsung 970 EVO 1TBx2 Raid0, Dell UP3218K,HP OMEN 35

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2001
Skrivet av Palme_570:

I see, Vad tror du om att få in en EK Predator 240 ? Dvs radior med Pump. Stora toppen mäter 57 mm och predator mäter 68 mm, finns den nån marginal utöver toppen ? Kollat lite bilder men verkar tight.

Själva höjden så la. Du slänga på en small tophat till. Men resten av måtten har jag ingen aning om

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
vimmerby
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av jazon:

Själva höjden så la. Du slänga på en small tophat till. Men resten av måtten har jag ingen aning om

Skickades från m.sweclockers.com

Ja de är ju stackbara! verkar som en plan. Ser väl dock inte jätte kul ut med 2 toppar kanske..

Ghost S1 Large Top,Intel 9900K,Kraken X62,Z390 Phantom Gaming-ITX,32 GB GSKILL LED@CL14@3740,Nvidia 2080ti, Samsung 970 EVO 1TBx2 Raid0, Dell UP3218K,HP OMEN 35

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
localhost
Registrerad
Okt 2005

Snuskigt snyggt bygge. Verkligen imponerande!
Törs man fråga vad ide/load-temps ligger på?

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Västerås
Registrerad
Sep 2016

@Bakteria:

Load:
GPU Snitt: 58c Max: 59c
CPU Snitt: 65c Max: 76c

Idle:
Mindre. Tittade inte på Idle temps när jag testade den.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
localhost
Registrerad
Okt 2005

Tack så mycket @Faggan inte så pjåkiga temps ändå