Permalänk
Proffsmoddare

@Palme_570: Precis det är flyttat för att få plats med pumpen. Men jag tror att Loque kollade på det och implementerade fler nivåer som standard. Så det kan vara så att du får in pumpen under utan att modda.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Faggan:

@Palme_570: Precis det är flyttat för att få plats med pumpen. Men jag tror att Loque kollade på det och implementerade fler nivåer som standard. Så det kan vara så att du får in pumpen under utan att modda.

I see, Vad tror du om att få in en EK Predator 240 ? Dvs radior med Pump. Stora toppen mäter 57 mm och predator mäter 68 mm, finns den nån marginal utöver toppen ? Kollat lite bilder men verkar tight.

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palme_570:

I see, Vad tror du om att få in en EK Predator 240 ? Dvs radior med Pump. Stora toppen mäter 57 mm och predator mäter 68 mm, finns den nån marginal utöver toppen ? Kollat lite bilder men verkar tight.

Själva höjden så la. Du slänga på en small tophat till. Men resten av måtten har jag ingen aning om

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jazon:

Själva höjden så la. Du slänga på en small tophat till. Men resten av måtten har jag ingen aning om

Skickades från m.sweclockers.com

Ja de är ju stackbara! verkar som en plan. Ser väl dock inte jätte kul ut med 2 toppar kanske..

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

Snuskigt snyggt bygge. Verkligen imponerande!
Törs man fråga vad ide/load-temps ligger på?

Permalänk
Proffsmoddare

@Bakteria:

Load:
GPU Snitt: 58c Max: 59c
CPU Snitt: 65c Max: 76c

Idle:
Mindre. Tittade inte på Idle temps när jag testade den.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack så mycket @Faggan inte så pjåkiga temps ändå