Sortera avslutade annonser efter datum

Permalänk
Medlem

Sortera avslutade annonser efter datum

Hej,

Skulle vilja se ändring att mina gamla avslutade annonser sorteras efter datum eller i alla fall möjlighet att sortera efter dem datum för att snabbt hitta rätt.

EDIT: Om jag klickar på mitt nickname här på inlägget åt vänster och sedan klickar på mina annonser så är de faktiskt sorterat efter datum, men om jag klickar på mitt nickname uppe åt höger och sedan in på annonser så är det någon annan lustig sortering? Sorteringen borde ju inte skilja sig oavsett?

~TrueType

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av TrueType:

Hej,

Skulle vilja se ändring att mina gamla avslutade annonser sorteras efter datum eller i alla fall möjlighet att sortera efter dem datum för att snabbt hitta rätt.

EDIT: Om jag klickar på mitt nickname här på inlägget åt vänster och sedan klickar på mina annonser så är de faktiskt sorterat efter datum, men om jag klickar på mitt nickname uppe åt höger och sedan in på annonser så är det någon annan lustig sortering? Sorteringen borde ju inte skilja sig oavsett?

~TrueType

Hej,

Tack för din feedback.

Det låter helt klart som en liten bugg och båda borde sortera på samma sätt. Jag tar och ser över varför och ordnar en fix

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W