Hämta ut paket postnord

Permalänk

Hämta ut paket postnord

Hej, mitt paket ligger i Sundsvall 8 mil härifrån och ska dit imorgon.. är det möjligt att hämta ut det där? Eller måste jag vänta tills tisdag :/

Permalänk
Medlem

Ring terminalen i Sundsvall och fråga????

Visa signatur

PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | MOBO: ASUS ROG STRIX X570-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X w/ NZXT Kraken x72 | GPU: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW ULTRA SILENT GAMING | RAM:Corsair Vengeance DDR4 3200MHz CL16 (2X32GB) | SSD(s): 2X NVMe M.2 Samsung 970 EVO PLUS 1TB
AKA:FakeNinja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jocke2772:

Hej, mitt paket ligger i Sundsvall 8 mil härifrån och ska dit imorgon.. är det möjligt att hämta ut det där? Eller måste jag vänta tills tisdag :/

Ring Postnord och fråga eller har dom stängt nu kanske.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Med tanke på hur litet info du lämnar får det bli gissningar, och hur meningsfullt är det?

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Skrivet av FakeNinja:

Ring terminalen i Sundsvall och fråga????

Stängd annars hade jag gjort de

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av MatteN:

Med tanke på hur litet info du lämnar får det bli gissningar, och hur meningsfullt är det?

Tänkte bara om nån här hade gjort nåt liknande eller en annan tråd om det här. Hittade ingen så gjorde en då jag skulle behöva grejjerna så fort som möjligt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av crew seven:

Ring Postnord och fråga eller har dom stängt nu kanske.

Stängt :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nej, det brukar inte vara möjligt. Isåfall är det nån väldigt schysst snubbe/snubbinna som tar på sig att fixa det.

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte riktigt vad du menar.

Om det är postombud i Sundsvall det handlar om, så beror det väl på postombudet.
Jag har hämtat ut paket på den lokala Ica-butiken när sett på trackingsite:n att att paketet legat där men innan jag fått någon avi. Det var skickat från ett annat land och jag tog bara med mig tracking-numret: det som har landskod i änden.
Men sen finns det mer eller mindre kinkig personal här och där.
Om du ska förbi ändå imorgon så spelar det nog ingen roll. Det borde inte skada att prova. Om de säger nej så har du bara fått ett nej.

Om det handlar om en poststation i Sundsvall där paketet lastas om så går det nog inte.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

Om paketet ligger hos ombud så ja det är möjligt, i stort sett alla ombud har öppet på lördagar. Om paketet ligger på terminal så är nog chansen noll att det finns hos ombud imorgon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD 2400+@210x10 -:- 9800 pro -:- Abit NF7 2.0 -:-

Permalänk

Tack för alla svar, ska prova imorrn och se iallafall

Skickades från m.sweclockers.com