Permalänk
Skrivet av Kilrah:

Fan vad less jag är på dessa spins alltså. Jag tror jag har fått varenda kepsjävel och strumpa i spelet vid det här laget. Ser bil efter bil rulla förbi men själv får man bara skit. Senaste superspinnen fick jag en jacka, en keps och nån jävla emote... är det bara jag eller har alla samma otur?

Samma här, är totalt level 250 och långt förbi 20 i varje diciplin samt tagit de spins som går att låsa upp med perks, så många snurr har det blivit. ÅKan öppna klädbutik och tuta o göra gester i massor.

Visa signatur

I7 8700k, MSI Z390 gaming pro Carbon AC, Corsair 3000Mhz rgb 32GB, Corsair H115i, Samsung EVO 850 500G, Intel 520 SSD 180G, Crucial MX500 500G, Crucial ssd 750G, 2st Samsung 860 1Tb, MSI 1080 G-X. Corsair HX 850M, 2xHD, Bluray brännare. Fractal design r6 tg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av donald1963:

Samma här, är totalt level 250 och långt förbi 20 i varje diciplin samt tagit de spins som går att låsa upp med perks, så många snurr har det blivit. ÅKan öppna klädbutik och tuta o göra gester i massor.

Jag har fått redigt fina grejorna mina sponsorer.
Frågan är ju hur tusan du är i sån hög level, går ju apa segt...

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Inaktiv

Någon som har ett TEAM som jag kan joina?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilrah:

Fan vad less jag är på dessa spins alltså. Jag tror jag har fått varenda kepsjävel och strumpa i spelet vid det här laget. Ser bil efter bil rulla förbi men själv får man bara skit. Senaste superspinnen fick jag en jacka, en keps och nån jävla emote... är det bara jag eller har alla samma otur?

Jag måste ha ganska tur med mina spins, har fått riktigt schyssta prylar och mycket pengar, igår vann jag en gammal Merca värd 10 miljoner på en helt vanlig spin.

Visa signatur

Phanteks Eclipse G500A Vit | i9 13900K | RTX 4090 FE | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | DeepCool GAMMAXX L360 A-RGB Vit | 5TB M.2 | X34A |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disagio:

Jag måste ha ganska tur med mina spins, har fått riktigt schyssta prylar och mycket pengar, igår vann jag en gammal Merca värd 10 miljoner på en helt vanlig spin.

Jag har inte samma tur. Idag blev det ett par fingerlösa läderhandskar, nån dans, en ful mössa och ett nytt ljud till tutan

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av saigon:

Jag har inte samma tur. Idag blev det ett par fingerlösa läderhandskar, nån dans, en ful mössa och ett nytt ljud till tutan

I feel you. Tre superspin och det bästa jag fick var min tredje Ford Focus.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inteno:

Jag har fått redigt fina grejorna mina sponsorer.
Frågan är ju hur tusan du är i sån hög level, går ju apa segt...

Är 72, logga in på mixer med titt microsoft konto när du inte spelar eller när du sover. Du får gratis xp av att kolla på folk som har på sin steam 24/7. Haft på min i 3 dagar totalt. Gick från 42 till 72 utan att spela 😂😂
Edit :
https://mixer.com/Ponomar/mobile

Ett spel för de som inte har tid att spela. Man levlar utan att starta spelet 😏😂

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Xyborg:

Har grabben ett KillerNic nätverkskort? MSI moderkort har ofta dessa. Min KillerNic mjukvara ballade ur jämt när jag hämtade från Microsoft Store. Lösningen var att installera endast drivrutinerna till nätverkskortet utan den extra mjukvaran, då funkade det.

Skickades från m.sweclockers.com

Inte vad jag vet, det är ett Asus H110M
avbryts på samma ställe hela tiden, 5% laddas ner sedan är det godnatt

Permalänk
Medlem
Skrivet av hundburgaren:

I feel you. Tre superspin och det bästa jag fick var min tredje Ford Focus.

Skickades från m.sweclockers.com

Får mest bilar, får väldigt sällan pengar eller kläder. Har över 60 bilar som jag inte använder då jag bara behöver max 5 i mina ögon 😂.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Får mest bilar, får väldigt sällan pengar eller kläder. Har över 60 bilar som jag inte använder då jag bara behöver max 5 i mina ögon 😂.

Ang max 5 bilar, eller nåt åt det hållet så håller jag med dig att man har ett fåtal som blir ens favoriter, som man gärna tävlar med online osv. Bara ett problem som det kanske finns en lösning på?

Man vet ju aldrig i förväg om det blir ett sommar eller vinter-event, så då står man där med sin toktrimmade och injusterade bil med slicks och tokhård fjädring, och då möts man av vinterväglag. Jag menar, är tanken att man ska ha dubbla uppsättningar av bilarna? För det är ju så slumpmässigt vad det är för årstid osv när man spelar online? Eller gör jag något fel?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av saigon:

Ang max 5 bilar, eller nåt åt det hållet så håller jag med dig att man har ett fåtal som blir ens favoriter, som man gärna tävlar med online osv. Bara ett problem som det kanske finns en lösning på?

Man vet ju aldrig i förväg om det blir ett sommar eller vinter-event, så då står man där med sin toktrimmade och injusterade bil med slicks och tokhård fjädring, och då möts man av vinterväglag. Jag menar, är tanken att man ska ha dubbla uppsättningar av bilarna? För det är ju så slumpmässigt vad det är för årstid osv när man spelar online? Eller gör jag något fel?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har 2-3 tunes per bil och beronde på väglag och årstid byter jag de,kör även med AWD på alla bilar.
Du kan ha flera bilar eller så har du bara fler tunings som du sparar till bilarna 😋

Edit jag kör ju med ratt så det blir ju lite mer pill för att det ska gå att köra bättre. Kör du med kontroll så kan man nästan köra med vilka tunings som helst för man gasar/bromsar och svänger ju bara.
Kommer aldrig mer köra ett bil spel med kontroll eller tangentbord om det inte är Need for speed eller the crew.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon115862:

Någon som har ett TEAM som jag kan joina?

Har inget lag, men jag är också intresserad om någon kan erbjuda ett stall att gå med?

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Har några lackdesigner delade. Bara att hämta. GT: motor sw

Nissan Skyline GT-R Black Edition

Mazda RX-8

Mazda Miata

Audi R8 V10

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

För oss Trailer Park Boys fans...

Fuck off, I got work to do

Dold text
Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

https://media.discordapp.net/attachments/354372261144166401/504662544644964362/Forza_Horizon_4_5.png?width=1214&height=683

https://media.discordapp.net/attachments/354372261144166401/504662555629715457/Forza_Horizon_4_6.png?width=1214&height=683

För oss Trailer Park Boys fans...

Fuck off, I got work to do

Dold text

Lite för ny årsmodell, men annars klockren

Visa signatur

Phanteks Eclipse G500A Vit | i9 13900K | RTX 4090 FE | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | DeepCool GAMMAXX L360 A-RGB Vit | 5TB M.2 | X34A |

Permalänk
Medlem

Vinterbilen 😁

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Någon mer än mig som senaste patchen fått problem med att spelet helt plötsligt fryser och helt slutar svara på input? Det har blivit helt ospelbart då det händer var 10 minut ungefär. Spelet slutar helt svara på input och bilden fryser. Bakgrundsljud o.s.v. fortsätter låta. Man kan tabba ur spelet som vanligt och stänga ner processen. Så resten av datorn påverkas inte heller.

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

Någon mer än mig som senaste patchen fått problem med att spelet helt plötsligt fryser och helt slutar svara på input? Det har blivit helt ospelbart då det händer var 10 minut ungefär. Spelet slutar helt svara på input och bilden fryser. Bakgrundsljud o.s.v. fortsätter låta. Man kan tabba ur spelet som vanligt och stänga ner processen. Så resten av datorn påverkas inte heller.

Kör du upplåst framerate? Har haft problem med det gjorde så att spelet låste sig.

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av HaBBarN:

Kör du upplåst framerate? Har haft problem med det gjorde så att spelet låste sig.

Hmm.. Nu blev jag osäker. Jag får kolla när jag kommer hem. Tack för tipset!

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

Ny expansion, Fortune Island.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Inaktiv

Hade inga förhoppningar på detta spel efter att ha provat Horizon 2 snabbt på 360 för några år sedan och tyckte det var uselt. Men nappade på Xbox Game Pass för 10kr för någon dag sedan och är frälst.
Låste nyligen upp detta monster:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

Hmm.. Nu blev jag osäker. Jag får kolla när jag kommer hem. Tack för tipset!

Lås gärna under 100hz också, hade problem över 100fps men inte när jag låste till 72fps.

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av HaBBarN:

Lås gärna under 100hz också, hade problem över 100fps men inte när jag låste till 72fps.

I spelets menyer alltså? Inte i typ Riva Tuner eller liknande?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

I spelets menyer alltså? Inte i typ Riva Tuner eller liknande?

Skickades från m.sweclockers.com

i spelet

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem

Min åka på tvären bil. Har iofs vart paus under vintersäsongen. Finns delad på min sharefront.

TurboZilla / Touge Auto S14 by motor sw, on Flickr

TurboZilla / Touge Auto S14 by motor sw, on Flickr

TurboZilla / Touge Auto S14 by motor sw, on Flickr

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Ute och finkör lite med ägget:

Vinterbilen:

Visa signatur

Phanteks Eclipse G500A Vit | i9 13900K | RTX 4090 FE | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | DeepCool GAMMAXX L360 A-RGB Vit | 5TB M.2 | X34A |

Permalänk

Läcker!

Ingen i Swec Club som vill lira någon gång? Adda gärna: Kaptenvarg

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av Xyborg:

Någon mer än mig som senaste patchen fått problem med att spelet helt plötsligt fryser och helt slutar svara på input? Det har blivit helt ospelbart då det händer var 10 minut ungefär. Spelet slutar helt svara på input och bilden fryser. Bakgrundsljud o.s.v. fortsätter låta. Man kan tabba ur spelet som vanligt och stänga ner processen. Så resten av datorn påverkas inte heller.

Om någon annan råkar ut för samma problem så löste det sig tillslut med en total ominstallation av spelet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A