Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Fick en kod idag? [Nvidia spelkod]

Permalänk
Medlem

Fick en kod idag? [Nvidia spelkod]

Eftersom jag köpte en dator med ett rtx 2080 kort så fick jag några timmar senare mailat en kod som ja skall lösa in, men vart på nvidas sida kan man download det?

Visa signatur

Smack i datorn gör att du glöder för nya delar

Permalänk
Medlem

Menar du att du fick själva koden i mailet? För Battlefield V? I så fall kan du lösa in det på Origin. Gå till https://www.origin.com/ och ladda ner programmet. I programmet loggar du in eller skapar du ett konto om du inte har och trycker sedan trycker på "Origin" menyn högst upp till vänster och trycker på "Lös in produktkod".

Visa signatur

| Asus Prime Z390-A | Intel Core i5 9600K | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB | MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z |

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Löste sig

Visa signatur

Smack i datorn gör att du glöder för nya delar

Permalänk
Skrivet av Catch:

Löste sig

Vem får man koden av? Från dom man köpt typ grafikkortet eller nvidia?
Mvh peter

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag fick en kod av Webhallen imorse när jag köpte nytt GK.
Det står att den ska lösas in på Nvidias sida.
Jag tänkte kränga min.

Permalänk
Skrivet av dReim3r:

Jag fick en kod av Webhallen imorse när jag köpte nytt GK.
Det står att den ska lösas in på Nvidias sida.
Jag tänkte kränga min.

Okej får hoppas jag får med ett med mitt kort från komplett när det kommer då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hallå!
Fick hem mitt MSI GeForce RTX 2080 8GB duke idag men jag såg ingen kod till Battlefield V vart får jag tag på den?
Ska jag Registrera mitt kort på MSI hemsida?
Ska jag få den från komplett?
Ska jag registrera mig på Nvidias hemsida på något vis?
Hjälp någon 😉
/ peter

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@hollowman71:

Prata med Komplett! De har missat många koder vill jag tro.. De ska kunna skicka en kod som du senare kan redeema på nVidias hemsida.
/E

Visa signatur

Proud owner of PS5.

Permalänk
Skrivet av Ethaan:

@hollowman71:

Prata med Komplett! De har missat många koder vill jag tro.. De ska kunna skicka en kod som du senare kan redeema på nVidias hemsida.
/E

Okej får ta och slå en signal till dom imorgon!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Jag beställde 1 msi 2080 trio ikväll på netonnet.
Blir jag blåst på spelkoden?
Stod inget om det alls.
Jag äger redan bf V.
tänkte ge koden till sonen.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Skrivet av Mange43:

Jag beställde 1 msi 2080 trio ikväll på netonnet.
Blir jag blåst på spelkoden?
Stod inget om det alls.
Jag äger redan bf V.
tänkte ge koden till sonen.

Stog inget på komplett heller men har för mig att det gäller alla kort från nya 20 serien. Nvidia som gott ut med det hoppas jag men jag har för mig att jag läst den någonstans

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@hollowman71:
Ok tack,

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Skrivet av Mange43:

Fick ett mail i natt med aktivering koden till Battlefield V
👍😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Lite surt när man köpt kortet på netonnet.
Så är dom inte med i Nvidias kampanj.
Så handla inte där.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Skrivet av Mange43:

Lite surt när man köpt kortet på netonnet.
Så är dom inte med i Nvidias kampanj.
Så handla inte där.

Vaaa jävligt dåligt! Det är ju en kampanj från nvidia så ta kontakt med dom för dom har ju gått ut med att om man köper ett nytt grafikkort 20 serien ska man ju gå battlefield v med ska ju inte spela någon roll om inte butik kedjan tycker att du ska gå det med.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

jag köpte mitt kort från Cdon och fick inte heller någon kod, pratat med dom om det och CDON kunde inte göra något åt det iallafall, kanske ska prova maila nvidia istället.

Permalänk
Avstängd

@hollowman71:
Jag maila Netonnet,Fick detta till svar.
I nuläget är inte vi en del av den här kampanjen som Nvidia håller i.
Men vi jobbar för att kunna köra den.
Men vi kan desvärre inte helt bekräfta att det kommer igång hos oss.
Jag håller det här ärendet öppet och återkommer när vi har fått tag i mer information.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Avstängd

@Finnpajsarn:
Ja kanske 1 bra ide för oss att maila Nvidia direkt.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Avstängd

Har skrivit till Nvidia nu.
Får se vad som händer...……
Är mest 1 princip sak,jag äger redan spelet.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Skrivet av Mange43:

Har skrivit till Nvidia nu.
Får se vad som händer...……
Är mest 1 princip sak,jag äger redan spelet.

👍

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@hollowman71:
Jag har fått 1 kod direkt från nvidia nu.☺
Det lönar sig att ligga på.
Rätt ska vara rätt.☺

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk

@Mange43: Vad skrev du till för email? Jag har också skrivit till dom men jag tog bara nån random email adress till deras support

Permalänk
Skrivet av Mange43:

@hollowman71:
Jag har fått 1 kod direkt från nvidia nu.☺
Det lönar sig att ligga på.
Rätt ska vara rätt.☺

Kanon!
Rätt ska vara rätt 😀
( Ja det var väl bra att det var en lite fågel som tipsa om att ta kontakt med nvidia) 😂😂

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@Finnpajsarn:
Jag kollar ikväll var/hur jag skrev.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Avstängd

@Finnpajsarn:
https://store.nvidia.com/DRHM/store?Action=DisplayContactForm...
På välj 1 ämne valde jag övrigt.
Beskriv problemet.Och att du har 1 kvitto.
Skriv ditt för/efternamn,email adress,så du ger 1 seriöst intryck.
Skriv gärna om det lyckades.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.