Permalänk
Medlem

Battlefield 5-kod

Har en BF5-kod över som följde med RTX-kortet.

Spelet hämtas via GeForce Experience:

1. Installera GeForce Experience och skapa ett konto
2. Under konto-fliken: Välj "REDEEM"
3. Knappa in koden ovan och följ instruktionerna

Startbud: 250 kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är inte dom där koderna låsta till grafikkortet i sig nu för tiden? Så att man måste ha ett sådant, för att iaf aktivera dom? Men sen funkar spelet i sig var som.
Rätta mig gärna om jag har fel, för har jag det är jag ev intresserad.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem

Fick två koder, ett till Anthem och ett till BF5. Aktiverade Anthem-koden utan problem utan att ha ett RTX-kort i burken (fick koderna innan RTX-kortet kom). Så ska inte vara något problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Är inte dom där koderna låsta till grafikkortet i sig nu för tiden? Så att man måste ha ett sådant, för att iaf aktivera dom? Men sen funkar spelet i sig var som.
Rätta mig gärna om jag har fel, för har jag det är jag ev intresserad.

Vad jag minns så får man aktivera koderna via sitt konto på Gforce Experience.^^

Permalänk
Inaktiv

Köpte ett precis från någon annan.
Han aktiverade koden i geforce experience och gav sitt låne konto till mig.
En väldigt fin lösning.

Permalänk
Medlem

Man kan köpa BF5 på origin för 325kr just nu.. just sayin'

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon254573:

Köpte ett precis från någon annan.
Han aktiverade koden i geforce experience och gav sitt låne konto till mig.
En väldigt fin lösning.

Ska inte behövas. Har själv aktiverat en Nvidia-kod som jag köpt. I det fallet var det ett Steam-spel. Man måste bara ha ett Nvidia Experience-konto, och aktivera koden därigenom. Därifrån länkar man sedan sitt Origin eller Steam.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ChrisKT:

Ska inte behövas. Har själv aktiverat en Nvidia-kod som jag köpt. I det fallet var det ett Steam-spel. Man måste bara ha ett Nvidia Experience-konto, och aktivera koden därigenom. Därifrån länkar man sedan sitt Origin eller Steam.

Aight bro!

Permalänk

Jag kan tänka mig köpa det

Permalänk
Medlem

Koden är nu såld!