Division 2, World War Z - Först till kvarn!

Permalänk
Medlem

Division 2, World War Z - Först till kvarn!

Hej!

Köpte nyss lite AMD prylar och har koder över som jag tänkte sälja.

1st The Division 2 - Gold Edition - 275kr
2st World War Z + Vapenskin - 195kr st

Vi kör en först till kvarn som gäller. Det är OK att köa om någon annan hinner före och där med säkra en plats ifall förste köparen av någon anledning inte fullföljer.

Hur det går till:
Efter överenskommelse om affär så ser jag att vi kontaktar varandra här via PM eller också gärna via telefon.

World War Z är det vanliga spelkoder som gäller, och ges efter betalning.

Division 2 aktiveras genom inloggning på UPLAY. Antingen får du tillgång till mitt AMD-rewards konto efter betalning och jag redan sålt koderna för World War Z. Eller så ger du mig tillgång till ditt UPLAY-konto för att jag sedan aktiverar koden åt dig. Ett tredje alternativ är att tillsammans skapa upp ett nytt UPLAY-konto som jag aktiverar koden på som du sedan använder med dina egna uppgifter på.

Gör mitt yttersta för att det ska bli en smidig och säker affär!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Medlem

Tar en world war z tack

Permalänk
Medlem

Tar world war z

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michael1:

Tar en world war z tack

Noterat!

Skrivet av lasseTM:

Tar world war z

Hej! Fick ett meddelande över PM någon minut innan du skrev, återkommer inom kort ifall personen inte fullföljer. Noterat!

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Skrivet av Xangeon:

Noterat!

Hej! Fick ett meddelande över PM någon minut innan du skrev, återkommer inom kort ifall personen inte fullföljer. Noterat!

Köar för world war z

Permalänk
Medlem

@Xangeon: köar WWZ

Visa signatur

|_-->HeXenD<--_|

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Tar world war z

Skrivet av snapoutofit:

Köar för world war z

Skrivet av HeXenD:

Det gick väldigt fort det här. Det blev en kod till Michael som skrev först och en annan till en person som skrev på PM direkt efter tråden lades upp. Tack för visat intresse!

Nu finns bara en Division 2 - Gold edition kvar.

// Karl

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Medlem

Äh kan ta division 2 också 😃

Permalänk
Medlem

Köar division 2

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michael1:

Äh kan ta division 2 också 😃

Skrivet av dixonk:

Köar division 2

Skickades från m.sweclockers.com

Har fått betalning från @Michael1 så nu är koderna slut.

Jag låter tråden stå kvar tills kvällen ifall något skulle ändras. Noterar att du köar!

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53