Någon som har hittat HP Reverb till salu i Sverige?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lindesberg
Registrerad
Jun 2017

Provade att stänga av/sätta på någon av handkontrollerna när flimret kom. Tro det eller ej, men det verkar faktiskt som att det får flimret att sluta lyckades avbryta flimret 3 ggr på detta sätt igår kväll. helt KNÄPPT !!! hoppas det även funkar fortsättningsvis.. med tanke på att det funkade, funderar jag på om det är att mjukvarurelaterat? Kanske kombinationen av Windows 1903 och headset och bluetooth ?. Vad tror ni om att prova Windows 7 eller Windows 10 1809? Leker med tanken att nedgradera.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2001

Så nu ska de testas lite roomscale med reverb. Ska testa duck season körde just igenom det med rift. De gick sjukt fort jag tänkte jippie nu är jag klar med första kapitlet. Sen efter 30 minuter hade man dragit igenom hela liret...

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
Asus Strix GTX 2080 ti

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2001

Trackingen är mycket sämre än rifts. Håller i en shotgun i duck hunt så har ju kontrollerna framför mig men det går inte ha kontrollerna nära med reverb och det är mycket jitter och skak. Har problem jag får fort axelverk av vapen i VR rift kontrollerna kan jag ha vart jag vill de trackar alltid bra. Var lite orolig över reload animationen men det verkar gå hyfsat förutom då att den inprecisa trackingen gör att jag missar mer reloads i stress. Men de stora ringarna lyckades jag undvika att få att toucha i varandra iaf.

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
Asus Strix GTX 2080 ti