Vi som ska på SweClockers Live! – 20-årsjubileum i Stockholm

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MulleEng:

Säkerligen, "outförsedda väderhändelser" kommer det säkert klassas som.
Eller tagit en dressin i närheten.

Edit: Men kanske bara blir 1.5h sent enligt senaste uppgifterna.

Håller tummarna att allt rullar på😀

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

https://i.ibb.co/yhJmRTL/F973-A5-C2-AEC4-4538-AE25-41-F174345671.png

För samåkning, denna borde funka
Sista vagnen, sweclockers t-shirt med blå ytterrock på (tror jag)
Halvöppen så trycket syns..

Jag hoppar nog på samma tåg som dig fast i Roslags Näsby, skickar nummer med PM så kan du höra av dig där

Permalänk
Testpilot

Är det Mariatorget som är bästa hållplatsen att gå från/till? Åker blå linje in till centrum för att byta till röd sen men bor inte i stan så jag hittar ju inte egentligen. Borde ju vara fler swecare på samma röda tåg oavsett vilket man tar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Lego Master

Taxi från Bromma nu, ska försöka hitta till hotellet och sen kasta i sig nåt snabbt. Kom på att jag har fumlat lunchen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Är det Mariatorget som är bästa hållplatsen att gå från/till? Åker blå linje in till centrum för att byta till röd sen men bor inte i stan så jag hittar ju inte egentligen. Borde ju vara fler swecare på samma röda tåg oavsett vilket man tar.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det borde det vara. Gå upp mot polishuset, sen är det bara raka vägen att knata ner för Torkel Knutssonsgatan om jag tänker rätt.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Snusfri

Tåg 1 av 2..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sisyfos:

Räknade kallt med det från början men då kan vi ju i alla fall komma sent tillsammans... Min första plan var att helt sonika köra dit med bilen men dessvärre blev det reparationsdags lagom till detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Calathea:

även jag sitter och väntar i Linköping på snälltåget 😡

Bussen är precis i tid, just saying

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Är det Mariatorget som är bästa hållplatsen att gå från/till? Åker blå linje in till centrum för att byta till röd sen men bor inte i stan så jag hittar ju inte egentligen. Borde ju vara fler swecare på samma röda tåg oavsett vilket man tar.

jag anser det vara klart smidigast iaf.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Avstängd

Jag är i stan, ska bara ta mig till hotellet och tänkte sen käka något, nån mer hungrig.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Stefflo:

Jag är i stan, ska bara ta mig till hotellet och tänkte sen käka något, nån mer hungrig.

Most definitely. Vars bos det?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Detta blir skoj! Vi ses!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shudnawz:

Most definitely. Vars bos det?

Skickades från m.sweclockers.com

Scandic malmen, där om 20 min

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sisyfos:

Räknade kallt med det från början men då kan vi ju i alla fall komma sent tillsammans... Min första plan var att helt sonika köra dit med bilen men dessvärre blev det reparationsdags lagom till detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Calathea:

även jag sitter och väntar i Linköping på snälltåget 😡

Jaha gubbar, snart är er väntan över. Men vi har inte problemet att vi måste hitta på något i Sthlm innan eventet börjar

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MulleEng:

Jaha gubbar, snart är er väntan över. Men vi har inte problemet att vi måste hitta på något i Sthlm innan eventet börjar

Öl kanske😀

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Stefflo:

Scandic malmen, där om 20 min

Jag klär på mig och lufsar åt det hållet. Måste ju finnas nåt att äta runt Medborgarplatsen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Borde ramla förbi något av sunkhaken runt mariatorget och ta en återställare innan det är dags... börjar fan bli alldeles för gammal för att kröka 2 dar i rad.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Ni som är på/ vid söder. regnar det där eller bör jag ta med mig regn ponco eller paraply?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Aka_The_Barf:

Ni som är på/ vid söder. regnar det där eller bör jag ta med mig regn ponco eller paraply?

Skickades från m.sweclockers.com

Droppar lite men inget en äkta viking tål😀

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Förkrök med frugan på hotellet. Den rosa är min, resten hennes.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Entusiast
Skrivet av MulleEng:

Jaha gubbar, snart är er väntan över. Men vi har inte problemet att vi måste hitta på något i Sthlm innan eventet börjar

Vi hade turen att bli ombokade till Regionaltåg 278, så vi anländer så tidigt som 15:10 faktiskt! Ibland ska man ha tur.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sisyfos:

Vi hade turen att bli ombåkade till Regionaltåg 278, så vi anländer så tidigt som 15:10 faktiskt! Ibland ska man ha tur.

Skickades från m.sweclockers.com

Woohoo, mitt lär komma in 1550 typ.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Avstängd

Vi är två på Charles Dickens så kom härna dit. Sitter direkt vid ingången.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Snusfri

15:40 ca beräknas mitt tåg vara framme.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

Men helvete, försov mig till mitt tåg har inte nån möjlighet att ta mig ner till stockholm nu så jag får ställa in.

Jag får skylla på skiftarbete och för lite sömn, hoppas ni andra har en underbar kväll istället!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Stefflo: kanske får bli ett paraply endå, jacka skippar jag en vanlig huv tröja fungerar bra i denna värme. ser ni någon med en röd (lite mörk) huvtröja och ett blått paraply samt lite mörkblåa jeans så vet ni vem

går från södra station ca 15.40

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Skäggig legend

Har redan lite ångest över morgondagen. Ses snart 🤘🏻❤️

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem
Skrivet av XHI:

Har redan lite ångest över morgondagen. Ses snart 🤘🏻❤️

Skickades från m.sweclockers.com

Du behöver ju inte däcka och bli utslängd i rännstenen kl 20.00...du får vänta till 22.00 åtminstone 😂

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Inaktiv

Då var man framme på rygerfjord då efter att ha åkt med bäste @Tobi the Dobi nästan hela vägen 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av Aka_The_Barf:

Du behöver ju inte däcka och bli utslängd i rännstenen kl 20.00...du får vänta till 22.00 åtminstone 😂

Om man ändrar tiden 22.00 till am istället så förstår du nog 😅

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 