Mus tangentbord och ljud slutar funka, spelet fortsätter som vanligt

Permalänk

Mus tangentbord och ljud slutar funka, spelet fortsätter som vanligt

Mus och tangentbord slutar funka, samt inget ljud, men spelet forsätter normalt
Tjena.

Har haft ett väldigt konstigt problem som började igår. Har bara hänt 2 gånger, senast för 5 minuter sedan. Såhär går det.

Jag spelar CS, värmer upp och kör deathmatch innan jag ska nöta FACEIT. Mitt i allt försvinner allt ljud, tangentbordet slutar fungera (men lyser fortfarande), musen slutar också fungera (slutar att lysa. Min gubbe springer åt det håll som jag senast tryckte på tangentbordet. Deathmatchen fortsätter som vanligt, jag ser folk springa förbi och döda mig, och gubben springer fortfarande då jag spawnar. Jag kan inte alt+tab, eller stänga ner spelet på något sätt. Det tar cirka 45 sekunder, sedan börjar musen lysa, och allting fungerar FÖRUTOM ljudet. Jag kan springa och spela som vanligt, förutom att ljudet är borta. Är tvungen att starta om spelet igen för att ljudet ska komma tillbaka.

Är det här nån konstig bug som har med ljudets drivrutiner att göra? Har för mig att drivrutinerna för ljudet kan ställa till med andra märkliga problem än att bara själva ljudet drabbas.