Marvell 88se91xx adapter - BIOS 1.0.0.1027 initilazing laddar inte efter BIOS update

Permalänk

Marvell 88se91xx adapter - BIOS 1.0.0.1027 initilazing laddar inte efter BIOS update

Hejsan...

Jag skulle hjälpa min sambo att uppgradera hennes GPU till ett Asus GTX 1660TI i hennes dator. När jag kopplade in det och startade dator så stod det bara B2 i det nedre högra hörnet, så jag började googlat runt och se vad det betydde.
Kom fram till att hennes bios behlövde uppdateras för att få det att funka.

Så efter mycket om och men så lyckades jag uppdatera hennes MSI Z68A-GD65 (G3), var sjuklt krångligt med lyckades få en successfull flash.

gjorde en Cmos Clear och näår jag bootade datorn så fastnade den på Marvell 88se91xx adapter - BIOS 1.0.0.1027 initilazing och kommer inte förbi det.
Bios kommer efter den har laddat in Marvell 88se91xx adapter - BIOS 1.0.0.1027 initilazing, så jag kan inte komma åt hennes bios och göra en roleback eller föröska stänga av marvell.

Saker jag har testat:
1. Clear cmos med cmos knappen/batteriet och även start knappen
2. Kopplat ut allting ur datorn (förutom ett ram)
3. Utan GPu och kopplat med DVI i moderkortet
4. spammat DEL, f1-f12 och ctrl-alt-del ( ctrl-alt-del får datorn att starta om innan den kommer till marvell)

Har testat allt från himmel och jord, men ingenting för mig att komma förbi marvell...

mer info