Bose Lifestyle® V35 5,1 surround system

Permalänk
Medlem

Bose Lifestyle® V35 5,1 surround system

Hej, som titeln lyder så sitter jag på ett Bose 5,1 System, system togs ur bruk för ett år sedan då jag bytte till ett annat system och har sedan stått sen dess.

Högtalarna har suttit takmonterad så det medföljer fästen till samtliga för takmontering

Systemet är komplett förutom att kablarna mellan högtalare och subben var egenbyggda och satt fast i rörsystemet vilket gjorde att jag var tvungen att klippa dom, man använder en vanlig högtalar kabel och sedan monterar man på en helt vanlig rca kontakt i änden som ska vara till subben.

Allt annat medföljer som behövs för att systemet ska fungera.

2 mindre defekter är att gallret är lite intryckt på en av högtalarna och en av fötterna fattas på subben.

Har svårt att tänka mig vad det kan vara värt idag då systemet ändå är några år då de köptes 2012 men liknande system gå för runt 5000 på ebay i skrivande stund, bud som gäller, hämtas på plats då det väger mycket och skicka är därmed inte ett alternativ.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|