Microsoft Windows 10X för dubbla skärmar får utvecklarverktyg

Trädvy Permalänk
Cyberman
Registrerad
Dec 1999

Microsoft Windows 10X för dubbla skärmar får utvecklarverktyg

De nya verktygen låter utvecklare doppa tårna i hur mjukvara byggs för dual screen-produkter som Surface Duo och Windows 10X.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Här
Registrerad
Jul 2009

Hallå? *lyssnar på ekot*

Vågar man säga att jag faktiskt ser fram emot den här (eller liknande) produkten(erna)?
Påminner mig om Nokia 9110 *tar fram skämskudden*

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2016

Är rätt så sugen på Duo. Men den såg för jäkla bred ut i presentationen? Hur ska den få plats i fickan? Hur länge tänker microsoft erbjuda uppdateringar av Android undrar jag också när de ser ut att ha ett ganska tungt skin. Glasbaksida känns kasst också. Ska man ha skal på en vikbar telefon lägger man ju på tjockleken av två skal. Sen hänger väl allt på priset också. Kostar den mer än en Iphone Max lär de inte sälja alltför många.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Mar 2003

Jag ser fram emot Duo, den verkar spännande.
Men jag hoppas på fler iterationer, version 2,3,4 osv lär ju vara ännu mer spännande ^^

Fractal Design Define S | Fractal Design Celsius S36 | i5 3570K | MSI Z77A-G45 | 2x8GB HyperX Predator@2400mhz | MSI GTX 980 Gaming 4G | 256gb Crucial M550 + 512gb Crucial MX300 + 3TB & 4TB Toshiba HDD | Steelseries APEX, Logitech G400 | Qpad QH-1339 + SB Z | Swedx 28" 4K 60hz + Benq 24" |

l