7920x, Asrock X299 mitx (med full-cover block) och 48gb So-dimm bytes mot mainstream kit

Permalänk
Medlem

7920x, Asrock X299 mitx (med full-cover block) och 48gb So-dimm bytes mot mainstream kit

Önskar byta mot mainstream, typ 9900k med mobo och minne + pengar. Rena pengar funkar förstås också

Asrock mITX x299 (två månader gammal)
------
OBS! So-dimm!
Corsair 32GB DDR4 (2x16) 3200mhz
Corsair 16GB DDR4 (2X8) 3200mhz

Alla 4 minnen har heatspreader monterat.
------
Bitspower monoblock RGB (kyler vrm och cpu)
------
GOLDEN SAMLPE-Core i9 7920x klarar 5ghz! Körs dock dagligen i typ 4.7.
-------
Allting funkar suveränt och minnerna är b-die så dom har en jäkla klock-potential. Jag kör dom just nu i 3600mhz.

Går att skicka,har originalkartong kvar till minnerna och moderkort.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det bara byte som gäller? Intresserad att sälja endast 7920x? I så fall vilket pris? Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Te-NEY:

Är det bara byte som gäller? Intresserad att sälja endast 7920x? I så fall vilket pris? Tack

Nej inte enbart byte men jag kommer endast sälja grejerna om jag har köpare på allt, därtill är det också betydligt smidigare om jag får grejerna sålt i ett kitt så det föredrar jag starkt

Permalänk
Medlem

Hej,

Intresserad av att köpa enbart CPU.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flinder:

Hej,

Intresserad av att köpa enbart CPU.

Mvh

Hej! Då får du lägga ett bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Hej! Då får du lägga ett bud

Börjar väl med att buda 4 000:- då (:

Permalänk
Medlem

Vad för riktpris hade du tänkt dig?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Budar 7k + frakt eller hämta utan blocket

Permalänk
Medlem
Skrivet av EXIBEL96:

Budar 7k + frakt eller hämta utan blocket

Säljes nog inte utan blocket, kommer annars bara förevigt ligga i min garderob oanvänt.

Förövrigt så rekommenderar jag inte att köra det mobot utan kylblocket. Det klarar inte mer än typ 200-250w innan det kiknar. Med blocket så är det 8pinnarn som sätter stopp. 400w+ går att köra om man skulle behöva

Sen är det nog lite för lite imo då ett x299 mobo + 48gb ram med b-die är värt mer än 3k.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Säljes nog inte utan blocket, kommer annars bara förevigt ligga i min garderob oanvänt.

Förövrigt så rekommenderar jag inte att köra det mobot utan kylblocket. Det klarar inte mer än typ 200-250w innan det kiknar. Med blocket så är det 8pinnarn som sätter stopp. 400w+ går att köra om man skulle behöva

Sen är det nog lite för lite imo då ett x299 mobo + 48gb ram med b-die är värt mer än 3k.

Skulle du kunna skicka pm till mig? Fattar inte hur man gör på mobilen.