Alla 4 minnen har heatspreader monterat.
------
Bitspower monoblock RGB (kyler vrm och cpu)
------
GOLDEN SAMLPE-Core i9 7920x klarar 5ghz! Körs dock dagligen i typ 4.7.
-------
Allting funkar suveränt och minnerna är b-die så dom har en jäkla klock-potential. Jag kör dom just nu i 3600mhz.
Går att skicka,har originalkartong kvar till minnerna och moderkort.
Nej inte enbart byte men jag kommer endast sälja grejerna om jag har köpare på allt, därtill är det också betydligt smidigare om jag får grejerna sålt i ett kitt så det föredrar jag starkt
Säljes nog inte utan blocket, kommer annars bara förevigt ligga i min garderob oanvänt.
Förövrigt så rekommenderar jag inte att köra det mobot utan kylblocket. Det klarar inte mer än typ 200-250w innan det kiknar. Med blocket så är det 8pinnarn som sätter stopp. 400w+ går att köra om man skulle behöva
Sen är det nog lite för lite imo då ett x299 mobo + 48gb ram med b-die är värt mer än 3k.
Säljes nog inte utan blocket, kommer annars bara förevigt ligga i min garderob oanvänt.
Förövrigt så rekommenderar jag inte att köra det mobot utan kylblocket. Det klarar inte mer än typ 200-250w innan det kiknar. Med blocket så är det 8pinnarn som sätter stopp. 400w+ går att köra om man skulle behöva
Sen är det nog lite för lite imo då ett x299 mobo + 48gb ram med b-die är värt mer än 3k.