Tangentbord med Cherry bruna brytare

Permalänk

Tangentbord med Cherry bruna brytare

Söker ett tangentbord med Cherry bruna brytare. TKL eller fullstort men 60% kan vara intressant. Kan hämta i Stockholmsområdet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Logitech g710+ MX Brown

@rampjesus: Jag har ett Logitech G710+ över, höll precis på att göra det klart för försäljning så om du vill ha det så slipper jag lägga upp en annons.

Permalänk
Medlem

https://www.sweclockers.com/marknad/179909-tangentbordsrensni...

corsair k70 rgb. kan ta med det in till sthlm idag och tumma lite på priset.

Permalänk
Skrivet av Gird:

@rampjesus: Jag har ett Logitech G710+ över, höll precis på att göra det klart för försäljning så om du vill ha det så slipper jag lägga upp en annons.

Vad hade du tänkt dig för pris?

Skrivet av Wasp:

https://www.sweclockers.com/marknad/179909-tangentbordsrensni...

corsair k70 rgb. kan ta med det in till sthlm idag och tumma lite på priset.

Idag funkar tyävrr inte. Hur mycket kan du tumma? Och vad har du gjort med bordet, ser ut som du använt det utomhus på bilden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av rampjesus:

Vad hade du tänkt dig för pris?

Idag funkar tyävrr inte. Hur mycket kan du tumma? Och vad har du gjort med bordet, ser ut som du använt det utomhus på bilden?

Damm! Legat i garderoben i 6 månader typ Rengörs självklart innan försäljning.

500kr kan jag gå ner till, går jag lägre än så så får jag mer igenom att sälja brytarna löst

Permalänk
Medlem
Skrivet av rampjesus:

Vad hade du tänkt dig för pris?

Idag funkar tyävrr inte. Hur mycket kan du tumma? Och vad har du gjort med bordet, ser ut som du använt det utomhus på bilden?

500 är jag nöjd med, har precis gjort rent det så allt är fräscht och snyggt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tack för att ni hörde av er! Sorry för sent svar men det har visat sig att jag behöver se över kommande utgifter lite så håll inte tangentborden kvar om någon annan hör av sig och är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rampjesus:

Tack för att ni hörde av er! Sorry för sent svar men det har visat sig att jag behöver se över kommande utgifter lite så håll inte tangentborden kvar om någon annan hör av sig och är intresserad.

No worries!

Skickades från m.sweclockers.com