Permalänk

Destiny 2?

Hej!

Är det någon som lirar Destiny 2? Lirar själv typ varje kväll och har nått 500!

Lägg gärna till mig på battle.net navarr0#2538

Mvh Cropsgrinder

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

@Cropsgrinder:

vad spelar du på pc?

Permalänk

Hunter som main

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Jag lirar men börjar tröttna nuu...trist faktiskt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Har de senare expansionerna styrt upp destiny? Länge sen jag lirade nu

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av lindstroum:

Har de senare expansionerna styrt upp destiny? Länge sen jag lirade nu

Skickades från m.sweclockers.com

Jag köpt faktiskt Destiny 2 idag då det var extrapris på det. Är det spelet fortfarande bra? Håller det än idag?

Permalänk
Medlem

Spelade ~60 min på Stadia. Man spammar ju bara sjuktknappen och granater? Jag antar det blir roliga senare? Ungefär som med level 1 WoW char.

Permalänk

Fråga:

Blev så besviken! Köpte Destiny 2, skrev in koden på Blizzards sida och nu när jag öppnar Battlenet finns den inte där överhuvudtaget att ladda ned... Har jag blivit lurad tro?

Jag har verkligen sett fram emot det här spelet och så finns det inte i nedladdningslistan i Battle.net när jag skrivit in koden på Blizards hemsida. Besvikelsen är total 🙁

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Soldierofwar1985:

Fråga:

Blev så besviken! Köpte Destiny 2, skrev in koden på Blizzards sida och nu när jag öppnar Battlenet finns den inte där överhuvudtaget att ladda ned... Har jag blivit lurad tro?

Jag har verkligen sett fram emot det här spelet och så finns det inte i nedladdningslistan i Battle.net när jag skrivit in koden på Blizards hemsida. Besvikelsen är total 🙁

Köpte du spelet och ingen season pass? Grundspelet är gratis nu efter flytten till Steam, vilket är också därför du inte hittar det på Battle.net.

Permalänk
Skrivet av Kenneth:

Köpte du spelet och ingen season pass? Grundspelet är gratis nu efter flytten till Steam, vilket är också därför du inte hittar det på Battle.net.

Fan!

Så jag kan alltså ladda ned det gratis på Steam?!

Jag känner mig så grundlurad....

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Soldierofwar1985:

Fan!

Så jag kan alltså ladda ned det gratis på Steam?!

Jag känner mig så grundlurad....

Ja, det är bara att ladda ner på Steam.
Kolla ifall du kan köra en refund på det du köpte, eftersom det inte kostar något längre borde det gå.

Permalänk
Skrivet av Kenneth:

Ja, det är bara att ladda ner på Steam.
Kolla ifall du kan köra en refund på det du köpte, eftersom det inte kostar något längre borde det gå.

Köpte det från Webhallen. De borde kunna vara schyssta då jag handlat där många gånger förut...

Permalänk
Skrivet av Kenneth:

Ja, det är bara att ladda ner på Steam.
Kolla ifall du kan köra en refund på det du köpte, eftersom det inte kostar något längre borde det gå.

Om jag laddar ned det via Steam - kan jag köra både Singleplayer och multiplayer då?

Är spelet bra?

Permalänk
Medlem

Saknar The Taken King expansionen till D1, det var lätt destinys bästa skick hittils. Hoppas bungie lyckas med något bra nu när de inte längre har pappa Activision över axeln

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem

Såg dom hade nå live event in game här om dagen. Är inne å spelar nån gång i månaden när jag tar paus från andra spel

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Dennni:

Såg dom hade nå live event in game här om dagen. Är inne å spelar nån gång i månaden när jag tar paus från andra spel

Yes det stämmer. Jag och @emilakered var inne och kikade. Det är roligt att dom gör sånna saker men märks att dom har en del att slipa på. Allt skulle kicka igång 19:00 (om jag minns rätt) men hände inget då. Allt blev klart vid 21-22 någon gång tror jag. Otroligt utdraget.

Nästa säsong kickar igång imorgon och då får man troligen veta mer om vad eventet innebär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Yes det stämmer. Jag och @emilakered var inne och kikade. Det är roligt att dom gör sånna saker men märks att dom har en del att slipa på. Allt skulle kicka igång 19:00 (om jag minns rätt) men hände inget då. Allt blev klart vid 21-22 någon gång tror jag. Otroligt utdraget.

Nästa säsong kickar igång imorgon och då får man troligen veta mer om vad eventet innebär.

Yeah.. inte varit inne på ett tag. Vad det något speciellt som hände?