Permalänk

MSI 980 Ti 6GB OC

Säljer ett fint exemplar av MSI 980 Ti 6GB OC.

Har uppgraderat min dator och måste tyvärr sälja detta monsterkort som har varit trogen för mig. Den har aldrig blivit överklockad så ni som vet kan göra det via MSI Afterburner.
Låda finns som är i väldigt fint skick samt de tillbehör som kommer med.

Budet är från 1400:-

Läs hela annonsen här

Permalänk

1400+frakt

Permalänk

1500 + frakt

Permalänk

1600+frakt

Permalänk
Medlem

Herre jäklar! Står dom här korten sig så bra i pris alltså?! Otroligt bra betalt för ett så pass gammalt kort.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

1600 Avhämtas

Permalänk
Medlem
Skrivet av blade80:

Herre jäklar! Står dom här korten sig så bra i pris alltså?! Otroligt bra betalt för ett så pass gammalt kort.

Överklockat så presterar det ju typ som ett gtx 1080 i stock, så är ju rätt prisvärt att få ett 980 ti för 16-1700:-

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte vad det är med detta kort som gör att jag går igång:) men fortfarande blir jag exalterad och vill köpa när ett 980Ti kommer ut på marknaden. Kan tyvärr inte buda då försöker göra mig av med prylar:(

Permalänk

Alla bud är noterade, auktionen avslutas tisdag den 19/5 kl 13:00 till högsta erbjudande.

Permalänk

1650+frakt

Permalänk
Permalänk

jag hoppa av budgivning

Permalänk

@Viktorm: Superzero95 har ett bud på 1650+frakt, du får komma med ett högre.

Permalänk
Skrivet av Superzero95:

1650+frakt

Jag drar tillbaka mitt bud

Permalänk
Medlem

efter som han hoppa av så lägger jag mitt bud igen

1650+frakt

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Bjuder 1700+frakt

Allt gott,
Sobieski

Permalänk
Medlem

1800+ frakt.
Har just nu ett radeon hd 6950 så en jäkla uppgradering hoppas att det här räcker.

Permalänk
Permalänk

1900 plus frakt

Permalänk
Medlem

1950 +frakt

Permalänk
Permalänk
Permalänk

@Viktorm: Du vann budgivningen, skicka mig ett pm så löser vi det där ifrån

Permalänk
Medlem

Wow, schyssta snipes

Permalänk

så auktionen slutar inte 13.00? utan 13.00 och 59 sekunder?