Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 1070 Gaming Z

Säljer mitt gamla grafikkort pågrund av uppgradering till ett bättre. Suttit i ett välventilerat chassi där den till stor del varit under idle och ibland behövt arbeta vid spel. Inte varit överclockat. Använde kortet senast för två dagar sedan och blåste bort den mesta dammen då.

Kylaren är bra och kyler kortet väl och har semi-passiv drift, se dock till så att grafikkortet passar i chassit, ganska brett och långt och väger en hel del. Köpt av en tidigare medlem på sweclockers för lite mer än 1,5 år där tidigare ägaren hade haft det sedan 2016-12-02. Inte varit mineat på och har kvar kvittot som skickas digitalt via mail.

Mer info om kortet här: https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1070-GAMING-Z-8...

Kortet är Gaming Z modellen vilket kostar något mer än Gaming X varianten och har rgb på toppen av kortet. Det enda som jag vet med mig saknas är skyddsplatsen för HDMI utgången, se i bildspelet.

Tänker mig att köp nu pris är 2500kr + frakt, annars kan du lägga bud i tråden. Försöker hålla annonsen rättvis så lägg gärna buden i tråden så att andra personer ser. Skickas helst pågrund av corona och skickar det i orginalförpackningen + box runtomkring (samma som mitt nya kort kom i, tänk dig som webbhallens och inets boxar.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk

Börjar 1500:- hämtar

Permalänk

1600 + frakt

Permalänk

1900 + frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000kr + hämtas/möts upp om möjligheten finns

Permalänk
Avstängd

Tar det för 2000kr + frakt istället för avhämtning som ovanstående. Har många referenser och kan göra affär omgående.

/Christian

Permalänk

2100+frakt

Permalänk
Medlem

@DonutWizard leder budgivningen med 2100kr + frakt. Tänker att jag kör en budgivning fram tills ~22:00 ikväll. Om någon lägger ett bud precis in tiden tar slut ökas budgivningstiden med typ 15 minuter så att alla har möjlighet att buda

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk
Medlem

Budgivningen är nu över och jag tackar för visat intresse. Vinnaren blev @DonutWizard med 2100kr + frakt. Jag kommer skicka PM med mer info.

//Emil

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB