Permalänk
Medlem

Bosch BBS1114 Dammsugare

Säljes för 1.500kr och på grund av flytt till lgh med centraldammsugare.
Endast använt dammsugaren och det långa vanliga skaftet för att köra rent golven ett fåtal gånger.
Övriga tillbehör/borstar är oanvända.

Finns att hämta i Västerås.
Kan skickas men hämtning är klart önskvärt på grund av längden på skaftet och ska den skickas behöver jag bygga en kartong lämplig för ändamålet så hämtning = klart bäst och smidigast.
Inkl frakt: 1.700kr
Ett tjugotal referenser finns.

Smidig dammsugare, speciellt för dig som bor litet eller vill ha något smidigt att rengöra bil, husvagn, båt etc med.

Länk: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=4840903

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 1.400kr inkl frakt.

Visa signatur

CPU : Intel Core i9 9900K
Moderkort : Asus ROG STRIX Z390-F GAMING
Grafikkort : Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC
Skärm: Acer Predator X34GS 180Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrBicce:

Lägger ett bud på 1.400kr inkl frakt.

Hej, kommer inte sälja under 1.500kr i dagsläget.
Då har jag hellre kvar den då den är löjligt lite använd.

Sänker jag priset någon gång framöver så uppdateras annonsen eller så kommer en ny upp.

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Hej, kommer inte sälja under 1.500kr i dagsläget.
Då har jag hellre kvar den då den är löjligt lite använd.

Sänker jag priset någon gång framöver så uppdateras annonsen eller så kommer en ny upp.

Tack!

Förstår dig helt och hållet. Men samtidigt så kommer den sjunka i pris ju längre du har den kvar och du har som sagt inget behov av den i nya lyan med centraldammsugare
Jag gör ett sista försök med ett bud på 1.550kr inkl frakt. Så får det budet ligga kvar tills imorgon kväll. Annars får det bli en ny Cleanmate på måndag.

Visa signatur

CPU : Intel Core i9 9900K
Moderkort : Asus ROG STRIX Z390-F GAMING
Grafikkort : Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC
Skärm: Acer Predator X34GS 180Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrBicce:

Förstår dig helt och hållet. Men samtidigt så kommer den sjunka i pris ju längre du har den kvar och du har som sagt inget behov av den i nya lyan med centraldammsugare
Jag gör ett sista försök med ett bud på 1.550kr inkl frakt. Så får det budet ligga kvar tills imorgon kväll. Annars får det bli en ny Cleanmate på måndag.

Förmodligen, men den kanske kommer till användning ändå på något vis eller så kanske föräldrarna behöver den.
Om inte annat får den agera som extra när man inte orkar dra fram slangen till centralen.

Vi säger så här, 1.600kr inkl frakt så är det en deal men det gäller idag och alla som ser detta.
(1.400kr för den som kan hämta)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Förmodligen, men den kanske kommer till användning ändå på något vis eller så kanske föräldrarna behöver den.
Om inte annat får den agera som extra när man inte orkar dra fram slangen till centralen.

Vi säger så här, 1.600kr inkl frakt så är det en deal men det gäller idag och alla som ser detta.
(1.400kr för den som kan hämta)

Alltid trevligt med lite förhandlingar
Jag slår till på 1.600kr inkl frakt, så jag får bort mina "sommarråttor".

Visa signatur

CPU : Intel Core i9 9900K
Moderkort : Asus ROG STRIX Z390-F GAMING
Grafikkort : Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC
Skärm: Acer Predator X34GS 180Hz

Permalänk
Medlem

Skickar ett PM.