Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Trädvy Permalänk
Webhallen
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Trackmaster:

Gjorde en returanmälan (onsdag morgon) på Lego Starwars Stormtrooper eftersom färgen inte stämmer överens med bilden. Bitarna är tyvärr inte vita. Mer bech/ljusbrunt i sig. Något som jag inte vill ha, då Stormtrooper är kritvit.
Men jag har inte fått något svar trots att jag gjorde en returanmälan i onsdags. Vet att det har varit röd dag samt är helg, men brukar det ta över 24h för att få svar?

Hej! Som användare "Troberg" redan skrev så kan det tyvärr dröja pga rådande omständigheter.
Kundservice försöker alltid svara inom 24 timmar men då jag som sitter här inte har insyn i deras dagliga verksamhet så vet jag inte vad för manfall de kan ha eller om det är något annat som spökar. Vi gör alltid vårt bästa för att ge er svar så snabbt som det bara går Det ligger i vårt intresse också att ni ska få hjälp.

/// Staffan

OBS: har inte möjlighet att besvara PM.

Besök vår officiella forumdel här.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2018
Skrivet av Webhallen:

Kan du inte dra ett ordernummer eller ärendenummer i PM så kan jag fråga vad som händer och sker?

// Staffan

...as a matter of fact, ringde er i morse och fick prata med ngn som tydligen hade koll och vips verkar problemet vara löst. Antingen behöver ni internutbilda de andra jag pratat med eller så har ngt annat skett.

Trädvy Permalänk
Webhallen
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Danne74:

...as a matter of fact, ringde er i morse och fick prata med ngn som tydligen hade koll och vips verkar problemet vara löst. Antingen behöver ni internutbilda de andra jag pratat med eller så har ngt annat skett.

Skönt att det löste sig

// Staffan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2014

Tycker ni borde verkligen kunna lägga till ett mörkt tema, så som ni har på gaming kategorin. Mycket mer snällt mot ögonen när man handlar på nätterna. Detta kanske redan finns nånstans gömt för oss medlemmar, isåfall har jag inte sett den funktionen.

Trädvy Permalänk
Webhallen
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av FireFlower:

Tycker ni borde verkligen kunna lägga till ett mörkt tema, så som ni har på gaming kategorin. Mycket mer snällt mot ögonen när man handlar på nätterna. Detta kanske redan finns nånstans gömt för oss medlemmar, isåfall har jag inte sett den funktionen.

Har funnits i tankarna men det verkar vara ett rätt bra med arbetstimmar en behöver kasta på det och vi har lite annat som behöver prioriteras ^^ Men ja, jag är en stark anhängare av mörka teman!

//Staffan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Aug 2004

Har ni högt tryck på supporten just nu?

| E8400 | GA-P35-DS4 | REAPERX HPC 4GB | 8800 GT | Raptor 74GB | 320GB | 500GB | Tagan 480 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av manturr:

Har ni högt tryck på supporten just nu?

Många på semester kanske..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
/dev/random
Registrerad
Feb 2016
Skrivet av Cappachino:

Många på semester kanske..

Inte bara på supporten känns det som. Gjorde en beställning för över två veckor sedan. Då fanns den i lager hos leverantören. Kollade för en vecka sedan då inget hänt. Då visades den fortfarande i lager hos leverantören.Nu har det gått en vecka till utan att något hänt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundbyberg/Bromma
Registrerad
Nov 2009

@Naki: Vilken leverantör är det?

CPU: i7 6700K @4.6Ghz GPU: ASUS ROG Strix 1080Ti @1962Mhz RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @3200Mhz
Moderkort:
ASUS ROG Strix Z270G Gaming Kylning: Noctua NH-D15S Chassi: Fractal Design Mini C
PSU: EVGA G3 650W SSD1: Samsung 970 Evo Plus M.2 NVMe 500GB SSD2: Samsung 850 Pro 1TB
Skärm: AOC Agon 27" IPS G-Sync Cooled by Noctua

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
/dev/random
Registrerad
Feb 2016
Skrivet av Azureye:

@Naki: Vilken leverantör är det?

Vet inte, tillbehör till Xbox. " Hos vår leverantör Fler än 50 st " Så den borde komma in någon gång.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2018

Hej,
Beställde en order i förrgår och igår plockades den och skickades enligt er kl 15:07. Men enligt postnord är inget skickat.
Väldigt tråkigt när er kundservice sa att er ”cut-off” dvs när postbilen kommer var kl 16. Samt att ”plocken” var klar av sakerna kl 09 på morgonen vilket borde ha inneburit att sakerna skulle ha hunnit med postbilen.

Sen blir jag fundersam med över hur denna order får plats i ett kolli (paket)? Massa delar + chassi + 27” skärm.

MSI Z490M MPG GAMING EDGE WIFI | Intel i9-10900K | Corsair Vengeance LPX 64GB DDR4 3200MHz (2x32GB) | Palit GeForce RTX 2070 SUPER GamingPro | Corsair RM850x V2 | Samsung 970 EVO Plus 1TB (OS & program) | Samsung EVO 860 1TB (Storage) | Noctua NH-D15S

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2020

Hej, köpte en One plus 8 PRO för 11k när den kom ut. Var en av de första att få den. Sjukt bra telefon men efter ett tag märkte jag att wifit hade problem. Kopplade upp och la sen ner. Kollade med One plus och detta var ett känt fel som många som fick de första enheterna hade. Har gjort allt One plus sagt att jag ska göra men inget fixade problemet. Sedan var jag var tvungen att lämna in den till service. Enligt butiken skulle servicen ta 1-3 veckor. Nu har det gått 4+ veckor och fortfarande inget... Har mailat flera gånger senaste 2 veckorna men ingen kan ge något besked. Mailade i fredags och fick svar att de skulle kolla med verkstaden ... Ingen återkoppling. Jag har köpt en telefon för mycket pengar och en standard funktion är ej funktionell vilket är känt hos One Plus. Förstår att det är coronatider och självklart är jag förstående med det. Men ni måste också då vara tillmötesgående när det kommer till just "kända" funktionsfel.