Permalänk

Samsung HDDs

Skänker ett gäng begagnade Samsung HDDs. De har olika drifttid. Jag vet inte hur mycket varje disk har. Skänker bort dem istället för att bara kasta då de fungerar (just nu) felfritt. Inga garantier lämnas dock.

Det som finns är :
8x 2TB, 32MB Cache, HD204UI
3x 1TB, 32MB Cache, HD103SJ
2x 1TB, 32MB Cache, HD103UJ
2x 750GB, 32MB Cache, HD753LJ
1x 500GB, 16MB Cache, HD501LJ

Diskarna skickas ej och hämtas upp enligt överenskommelse.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna 3st 2TB diskar ifall du ändå kan tänka dig att skicka, swishar frakten direkt.

Visa signatur

1337

Permalänk
Medlem

Tar gärna också 3st 2tb mot frakt om du kan skicka

Visa signatur

|OS: Windows 10 64bit|MB: MSI z390 godlike |CPU: Intel Core i9-9900K 5.1GHZ|GPU: MSI RTX 2080Ti Lightning Z |RAM:g.skill 32gb ddr4 trident z rgb 4000mhz|HDD:Corsair Force MP510 480GB|asus rog strix helios gx601|PSU: Corsair HX1000i|CPU-Kylare:Alphacool Eisbaer Aurora 420mm|Monitor:asus xg438q

Permalänk

@Desert_Fox: It is good of you. Someone nearby will really appreciate it.

Permalänk
Medlem

Tar gärna 2st 2tb mot frakt om du skickar/beroende på var du bor

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig att skicka köar jag gärna på nån eller några 1-2 tb diskar till grabben och även två andra barn som jag försöker hjälpa. Står självklart för omkostnader gällande frakt etc.

Eventuellt även om du vill bli av med allt på samma gång kan vi nog lösa det med

La till text
Permalänk
Medlem

@Desert_Fox: Hej
Tar gärna alla och hämtar när det passar dig.

Mvh
Kennet

Permalänk
Medlem

Jag gråter över att jag bor för långt bort hehe

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (budgivning hör ej hemma i skänkes)*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Entusiast

Skulle det vara så att pfefe inte hämtar diskarna sä är jag sugen på 500gb diskarna och allt annat som ev blir över mot fraktkostnaden.

Mvh

Necrodude

Permalänk
Medlem

Finns det några 1-2Tb så kan jag tänka mig några st o hämtar när det passar

Permalänk
Skrivet av Pfefe:

@Desert_Fox: Hej
Tar gärna alla och hämtar när det passar dig.

Mvh
Kennet

Det är nog inga problem om du kan ta dig ner. Lämnar helst ut till folk närmare först iom att det går snabbare så jag slipper ha dem liggande mer. Har du möjlighet att kolla upp när du kan så kan jag hålla på dem och kolla upp mitt schema från nästa vecka. Förutom de som då går till han under här.

Skrivet av osby0479:

Finns det några 1-2Tb så kan jag tänka mig några st o hämtar när det passar

Nära och bra så. Kan kolla upp de lite mer nästa vecka för jag har inte mitt schema just nu.

Permalänk
Medlem

Låter kanon, bara hör av dig, jobbar i Älmhult så det är nära o bra.