ASUS ROG STRIX 3080 10GB Gaming OC

Permalänk
Medlem

ASUS ROG STRIX 3080 10GB Gaming OC

https://www.webhallen.com/se/product/324099-ASUS-ROG-STRIX-Ge...

Oöppnat i kartong. Inkl kvitto givetvis.
Om någon vill slippa vänta på oklara leveransbesked och vänta på sin beställning.

Lägsta pris: 10.590kr (Har bara lagt på 200kr för bensinkostnad och så för att hämta kortet).
Om kortet säljs för mer än 10.590kr så blir det en donation till rosa bandet. Har så jag klarar mig. Behöver inte scalpandet som blocket-folket.

Tänker personligen avvakta med nytt grafikkort.
Skriv i kommentarsfältet eller skicka PM om du vill vara anonym eller liknande.
Låter annonsen vara aktiv till imorgon söndag kl 12.00. Om ingen köper så går den åter till webhallen.

Avhämtning/möte:
Webhallen Bredden (InfraCity)
Västerås

Frakt:
Postnord, från 122kr

Referenser:
Ett trettiotal.

Ha en bra dag!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Taget

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Backar Zippeer ur så kan jag köpa kortet, bor i Västerås. Antar då att kvitto med garanti gäller för köpare nummer 2.

Permalänk
Inaktiv

Jag tar det gärna, skicka ett PM så kan vi klargöra affären direkt!

Permalänk
Medlem

Jag köper kortet + 200:- till rosa bandet.
Pma för att slutföra affären.

Permalänk
Medlem

Kan lägga ett bud på 11000+ frakt

Permalänk
Inaktiv

Bjuder 11000 och kan hämta i Västerås eller Webhallen (InfraCity). Jag åker endå till Webhallen idag från Hässlö.

Permalänk
Medlem

Då får jag väl bjuda 11100:- + frakt

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Inaktiv

Är hände med kortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon120627:

Är hände med kortet?

Hej!

Ber om ursäkt om annonsen inte var så tydlig men jag höll annonsen öppen till cirka 12.00 söndag och kontaktade sedan personen som lagt det högsta budet och genomförde affären igår.

Personen som köpte kortet får själv ge sig till känna om den så önskar men kan säga att det känns verkligen som kortet hamnade i bra händer hos en entusiast.

Det högsta budet jag fick på kortet var 15.000kr och det var även den budgivaren som fick köpa kortet.
Då mellanskillnaden ändå skulle doneras som jag nämnt så valde jag personligen att sänka högsta budgivarens bud till strax över budgivare 2 (14.000kr) så kortet såldes för 14.200kr.

Ha en toppendag och hoppas alla som vill ha ett RTX3080 får möjligheten att köpa det i närtid!