Minecraft Vanillaserver söker spelare (Judge Online Gamers)!!

Permalänk

@MrSandberg:

Välommen in

/Kribban

Permalänk

@Andi2k11:

Välkommen in

/Kribban

Permalänk

@edroon:

Välkommen in

/Kribban

Permalänk
Skrivet av Waup:

Tjena!
Varit sugen på att spela minecraft länge, men aldrig riktigt börjat för att vännerna hellre vill köra andra spel. Så jag hänger gärna med på att köra vanilla minecraft
Kan också tillägga att jag är 27 år gammal

In-game namn: Waup

Hej

Jag har tagit bort dig från whitelist pga inaktivitet. Inget personligt men du är såklart välkommen in igen när du vill

MVH Kribban

Permalänk

@Ac3R:

Hej

Jag har tagit bort dig från Whitelist pga inaktivitet. Du är såklart välkommen in igen om du vill spela

MVH Kribban

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andi2k11:

Hej

Är det Java eller Bedrock? Kör ni Bedrock så joinar jag gärna. 36 årig skåning som söker en schysst server att sällskapsspela på.

Ingame: FiftyFritz

Joinar tråden lite, och erbjuder ett Bedrock alternativ om (rätt) intresse finns.
Och om godkänt från TS.

Har en Bedrock server jag inte har förnyat (dåligt med folk som spelat).
Aldrig körd med Creative-mode, helt ren.

Så är det fler än du som är intresserad av socialt bedrock spelande så är det bara att hojta.

Det är en gammal server men uppdaterad, och har rensat i princip "Allt", Nether, End-world och i princip allt ovan, så det är inte speciellt mycket utforskat. En gammal "syskonserver" så "mainbasen" har fått vara kvar, med mer eller mindre mogna och överdrivna byggen.
Vill man ha en tjuvstart och få lite material/råvaror är det väldigt möjligt.
Vill man ge sig ut och påbörja en ny "stad/by" så är det väldigt möjligt med.

max 10pers på Bedrock och Microsofthosting.

Har inte haft motivation att betala/förnya då jag var i princip ensam om att spela.

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Permalänk
Medlem

Skriver i PM

Permalänk
Medlem

Tja!
Efter jobb utomlands och lite allt möjligt är man nu hemma igen och vill lira lite mer Java Minecraft. Har tidigare bara kört Singelplayer i princip så vore kul med en server! Är 33 år och bor i gbg. Ingame: NickTolbot

Permalänk
Skrivet av 2takt:

Hej.

38 år. Mest, eller uteslutande, spelat modded MC med min fru men sugen på att pröva på vanilla. Söker en gemenskap mest med moget folk där man kan ha kul och snacka lite.

Vet inte vilka mål jag kommer ha men älskar automation så antagligen mycket redstone. Är egentligen inte intresserad av att sätta upp saker för mig själv men försöker gärna lösa era problem. Kan inte lova hur mycket jag kommer vara online men om jag inte är det så skicka ett meddelande så försöker jag hitta en lösning.

ID: Hellwarson

Hej

Jag har tagit bort dig från whitelist pga inaktivitet. Om du vill komma in igen så skicka PM

Permalänk
Medlem

Vart hostar du?

Permalänk

vi har en egen server. Vi hyr inget