ASUS ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI)

Permalänk
Medlem

ASUS ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI)

Jag har precis plockat ner datorn för att gå över till AMD. 10900k jag hade hann jag få tillbaka på öppet köp fast moderkortet hann gå förbi gränsen.
Köpt av mig på komplett.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5354969

Vi kör bud från 3000:-

Läs hela annonsen här

Permalänk

Du har ju fortfarande bytesrätt så du skulle kunna använda de 4000+ kr till att uppgradera något annat i datorn eller köpa något annar roligt.

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem
Skrivet av sameclick:

Du har ju fortfarande bytesrätt så du skulle kunna använda de 4000+ kr till att uppgradera något annat i datorn eller köpa något annar roligt.

mjä, komplett har 60 dagars öppet köp och moderkortet är typ 3 månader eller menar du något helt annat?

Permalänk

Bytesrätten syftar jag på, öppet köp ger dig pengarna tillbaka men bytesrätten gör att du kan byta varan mot en annan vara (eller flera) med samma värde.

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem
Skrivet av sameclick:

Bytesrätten syftar jag på, öppet köp ger dig pengarna tillbaka men bytesrätten gör att du kan byta varan mot en annan vara (eller flera) med samma värde.

Ok, tack för infon. Det jag kan läsa mig till är att det är frivilligt för företagen att ha bytesrätt och jag kan inte hitta någonting om det på komplett så den vägen verkar kört.