Permalänk

Uhm... lyckades precis få igenom en till beställning på en standard? det gick plötsligt att beställa en precis. Uppdaterade sidan en sista gång innan läggdags och kunde lägga i kundvagnen lol

EDIT: Kostade också bara 5100kr och inte 5990kr? Leverans på måndag denna med...

Permalänk

Tack för tipset om Amazon.se!
Fick tag ett en konsol, rätt nöjd nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nutella23:

Hur länge ska man refresha Netonnet utan att vara en zombie på jobbet imorgon? Jag börjar känna att gränsen börjar nås.

Jag känner detsamma Misstänker att Netonnet kanske släpper sitt lager under morgontimmarna, så har lagt bevakning iaf. Få se om man hinner när det väl drar igång.

Visa signatur

Intel Core i7 9700K @5Ghz | Noctua NH-D15 Chromax | Asus ROG Strix Z390-f | Asus ROG Strix RTX2080 Gaming OC
HyperX Fury 32Gb DDR4 | 2x Samsung 850 Evo 250Gb | Crucial MX500 1Tb | Fractal Design Define C TG Dark
EVGA Supernova G2 750W | 27" ROG PG278QR | Corsair K70 RGB | Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Hade också problem med betalningsverifieringen, men det löste sig när jag testade i Edge i stället för Chrome (incognito funkade inte heller). Inga pengar dragna än, men nu får det gå som det vill. Ungarna ska upp och iväg, eller kan man sjukskriva sig för sånt här? "Psykisk stress", eller nåt?

Förresten, nån fick väl info från Net on Nets kundtjänst att de inte skulle öppna för beställning förrän de notifierat de som lagt upp en bevakning? Midnatt var väl bara vi som hoppades, så de kanske öppnar för beställning i morgon? Och Inet har jag inte sett nån tid alls för och så har vi ju EG och Power, så hoppet är inte ute än!

Men, jag var så inställd på att vänta till februari-mars att jag köpte ett begagnat PS4 då det riktiga är hos min exfru halva tiden och jag inte stod ut. Så går Amazon åt skogen, lever jag lycklig med det tills tillgången är lite bättre. Men stort lycka till till alla jägare! Galet, det här.

Permalänk

Jag gav upp. Orkar inte... Det står i lager 2020.11.26 på min status oss Inet. Hoppas på att får den nästa vecka då. Någon so har koll på Inet??

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisfitZero:

Uhm... lyckades precis få igenom en till beställning på en standard? det gick plötsligt att beställa en precis. Uppdaterade sidan en sista gång innan läggdags och kunde lägga i kundvagnen lol

EDIT: Kostade också bara 5100kr och inte 5990kr? Leverans på måndag denna med...

Har Amazon blivit hackade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisfitZero:

Uhm... lyckades precis få igenom en till beställning på en standard? det gick plötsligt att beställa en precis. Uppdaterade sidan en sista gång innan läggdags och kunde lägga i kundvagnen lol

EDIT: Kostade också bara 5100kr och inte 5990kr? Leverans på måndag denna med...

What? låter wierd
Screenshot?

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisfitZero:

Har du tittat skräpposten? Där som jag hitta mail om orderbekräftelse.

Yes, inget där. Uppdaterade precis min order till prioriterad leverans och fick genast ett mail där de meddelar att de granskar ordern. Fick också verifiera mitt kort igen och det gick utan problem. Ska sova, eller försöka. Får se om det finns någon update på morgonen.

Permalänk
Skrivet av DonviiCorleone:

Jag gav upp. Orkar inte... Det står i lager 2020.11.26 på min status oss Inet. Hoppas på att får den nästa vecka då. Någon so har koll på Inet??

Titta Amazon.se! Digital går att beställa igen!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisfitZero:

Uhm... lyckades precis få igenom en till beställning på en standard? det gick plötsligt att beställa en precis. Uppdaterade sidan en sista gång innan läggdags och kunde lägga i kundvagnen lol

EDIT: Kostade också bara 5100kr och inte 5990kr? Leverans på måndag denna med...

Pic or didn't happen

Permalänk
Skrivet av Ricstark:

Jag känner detsamma Misstänker att Netonnet kanske släpper sitt lager under morgontimmarna, så har lagt bevakning iaf. Få se om man hinner när det väl drar igång.

Jag ger det 5 min till och hoppas att jag blir väckt ifall mejlet kommer in😊. Annars får man hoppas på något vid vid varje timslag.

Önskar jag hade ett jobb där man jobbade ensam hemifrån...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisfitZero:

Uhm... lyckades precis få igenom en till beställning på en standard? det gick plötsligt att beställa en precis. Uppdaterade sidan en sista gång innan läggdags och kunde lägga i kundvagnen lol

EDIT: Kostade också bara 5100kr och inte 5990kr? Leverans på måndag denna med...

Seriöst?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jejje:

What? låter wierd
Screenshot?

Skrivet av TrackN:

Pic or didn't happen

https://imgur.com/PVKdRCm

Permalänk
Medlem
Skrivet av tOPO:

Yes, inget där. Uppdaterade precis min order till prioriterad leverans och fick genast ett mail där de meddelar att de granskar ordern. Fick också verifiera mitt kort igen och det gick utan problem. Ska sova, eller försöka. Får se om det finns någon update på morgonen.

Hur uppdaterade du ordern? Allt är låst för mig, enda man kan göra är att avbeställa.

Permalänk
Medlem

Tvek på den. Har du screenshot från orderbekräftelse? Kan ju vara någon skojare till tredjepartssäljare

Permalänk
Medlem

Vad håller Amazon på med? Någon som härjar i lagersystemet?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk

Samma på DE, fast 4275 kr. Stått att det finns 1 kvar för det priset i 3 minuter nu, måste vara en glitch.

Permalänk
Skrivet av Jejje:

What? låter wierd
Screenshot?

Ursäkta.. 5180kr!
https://imgur.com/SxMXU2r

Permalänk
Medlem
Skrivet av Öltorp:

Hur uppdaterade du ordern? Allt är låst för mig, enda man kan göra är att avbeställa.

https://imgur.com/undefined

Innan jag uppdaterade såg jag min leveransadress under dessa knappar och där fanns en liten knapp med "Ändra".

Tror att det kan vara för att din order redan är bekräftad och debiterad? Min är inte det så då kanske jag har lite fler alternativ. Maybe.

Permalänk
Medlem

Är det bara digital edition som är billig??

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk

Var det bara en bugg på Amazon eller fick ni igenom köpen nyss? Tryckte på köp knappen men inget lades till i kundvagnen

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisfitZero:

Är det inte vad det hamnar på utan moms?

Permalänk
Skrivet av Jejje:

What? låter wierd
Screenshot?

Skrivet av TrackN:

Pic or didn't happen

Skrivet av Ts_1999:

Seriöst?!

Ursäkta.. 5180kr!
https://imgur.com/SxMXU2r

Permalänk
Skrivet av Donhoz:

Är det inte vad det hamnar på utan moms?

Verkar inte så. Min totala kostnad med Expressfrakt går på 5229,74.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisfitZero:

Kan den vara öppnad och därför billigare? På min beställning står det Skick: Ny.

https://imgur.com/HtwVcGJ

Permalänk
Skrivet av jakedsnake:

Var det bara en bugg på Amazon eller fick ni igenom köpen nyss? Tryckte på köp knappen men inget lades till i kundvagnen

Fick igenom det. Fick bekräftelsemail + står under mina beställningar på Amazon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tOPO:

https://imgur.com/undefined

Innan jag uppdaterade såg jag min leveransadress under dessa knappar och där fanns en liten knapp med "Ändra".

Tror att det kan vara för att din order redan är bekräftad och debiterad? Min är inte det så då kanske jag har lite fler alternativ. Maybe.

Inga pengar dragna.

Permalänk
Skrivet av Trocian:

Kan den vara öppnad och därför billigare? På min beställning står det Skick: Ny.

Står Skick: Ny på min också, tittade precis. Har ingen aning.. Står även att det är Amazon EU S.a.r.L. som säljer.

Permalänk
Skrivet av MisfitZero:

Fick igenom det. Fick bekräftelsemail + står under mina beställningar på Amazon.

Sjukt

Permalänk

Kör de släpp varje timme kanske?