Tjenare! Finns det en bra lösning / annat program istället för detta trasiga elände?
Problemet: Varje gång det kommer en uppdatering till programmet så hittar det inte en enda enhet och jag får texten " No Devices Available, Please connect at least one AURA Sync compatible device. "
Antingen så har programmet ett fruktansvärt dåligt närminne, eller så har något diaboliskt avskrap kodat det så i uppdateringen?
Har följande:
* ASUS GeForce RTX 2060 6GB ROG STRIX GAMING OC
* ASUS ROG STRIX X470-F GAMING
* G.Skill 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Trident Z
Så sent som i går, när satte och slö-kollade på Youtube, ser jag att All RGB ställer om sig i helt olika färger.
(och detta är inte första gången detta händer, är nog 5e gången sen december men har pågått längre),
går in i programmet och ja, "no devices"
Kan tillägga att datorn är nyligen formaterad (november) och inga andra program för att styra RBG är installerade, all firmware är up-to-date och Armory Crate uppdaterat.
det enda som funkar är att ångestfullt avinstallera programmet, starta om datorn, uppdatera programmet, starta om datorn igen och hoppas på att det fungerar.
Min fråga: Hur i hela Hisingen kan man inte påm 2000-talet fixa ett litet jäkla program som kan styra RGB och sen ge fan i att uppdatera sönder det?
Har inte ändrat min setup sen inköpet feb 2019.
*något trött på att ha regnbågar i chassit*