Hur sälja wow konto på bästa sätt?

Permalänk
Avstängd

Hur sälja wow konto på bästa sätt?

Hej!

Jag vill sälja mitt wow konto via blocket men undrar hur jag gör det på bästa sätt?

Masked armory verkar vara borttaget. Kan jag lägga in andra länkar i annonsen för att visa vilka mounts, karaktärer & achievements som finns på kontot eller måste jag skriva allt själv i annonsen?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AsTERIX1:

Hej!

Jag vill sälja mitt wow konto via blocket men undrar hur jag gör det på bästa sätt?

Masked armory verkar vara borttaget. Kan jag lägga in andra länkar i annonsen för att visa vilka mounts, karaktärer & achievements som finns på kontot eller måste jag skriva allt själv i annonsen?

Tack på förhand!

Du vet om att det inte är tillåtet att sälja wow konton enligt Blizzards TOS va?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Moderator
Forumledare

@AsTERIX1: Du skapar väl en annons på blocket? Eller har jag missuppfattat något i din fråga? 🤔

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Förvånad att det ens finns efterfrågan fortfarande?

Permalänk
Medlem

Har köpt och sålt med mellanman på EpicNPC. Funkade bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LastNinjas:

Förvånad att det ens finns efterfrågan fortfarande?

Det undrar jag också, är väl roligare att bygga upp ett eget i så fall från grunden.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Det undrar jag också, är väl roligare att bygga upp ett eget i så fall från grunden.

Oftast är det inte själva karaktärerna man är ute efter utan achievments samt mountw som idag kanske är omöjliga att få.

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!