MSI GeForce RTX 3070 8GB VENTUS 3X OC

Permalänk

MSI GeForce RTX 3070 8GB VENTUS 3X OC

Hej,

Säljer ett helt oöppnat MSI GeForce RTX 3070 8GB VENTUS 3X OC med kvitto.

Jag köpte kortet samtidigt som jag köpte en ny skärm – då jag räknade med att behöva uppgradera GPUn för att nyttja den nya skärmen. Jag har dock klarat mig bra än så länge med mitt gamla grafikkort, så jag har bestämt mig för att sälja mitt 3070 som ännu är helt oöppnat i förpackning.

Säljer för inköpspris (6599 kr) eller högre bud.
Skickas ej, utan Hämtas i Stockholms Norrort, Betalning sker endast via Swish.
Bibehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller avsluta auktionen om jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Nevermind läste för snabbr

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad, bor i närheten.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Hi Markus, i live in Täby and can drive over to you now if the card is available. Can pay with Swish.

Permalänk
Skrivet av soofian:

Hi Markus, i live in Täby and can drive over to you now if the card is available. Can pay with Swish.

Hi! Unfortunately user "x86" was faster and the card has already been reserved for him now.

Permalänk
Medlem

Ok. If the buyer doesn't complete, i'm ready to jump in the car 15 mins away. Thanks.

Permalänk

SÅLD till @x86