PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av koreinu:

Känns mer som en principsak att man inte avbokar då de säger: Du kan alltid avboka din order.

Eller hur! Dem ska allt få skicka vara ordrar

Permalänk

Någon som har fått ett PS5 från Kjelle? Hade varit intressant att se om kön där rör sig något eller ifall det står stilla. Har ju numera tagit bort Kjelles sida från min distill

Permalänk
Medlem

Det verkar ha hänt lite på Elgigantens hemsida, kan ni som har Instagram hålla koll och vidarebefodra infon till tråden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cosmo_k:

Det verkar ha hänt lite på Elgigantens hemsida, kan ni som har Instagram hålla koll och vidarebefodra infon till tråden?

Håller utkik, inga updates där än!

Permalänk
Medlem

Min beställning från Webbis verkar vara redo att skickas snart har jag fått mail om. La ordern 04/22.

Visa signatur

Serenity now

Permalänk

Det skrevs dock att det skulle lottas ut DE nästa gång på EG, så där försvann litt intresse.

Permalänk

MEDIAMARKT

Äntligen fick man den goda nyheten att mitt ps5 har skickats . Känner mig plötsligt väldigt sjuk och måste stanna hemma från jobbet ..

Permalänk
Medlem

Vad bra... Jag vill endast vill ha en digitalt så hoppas jag vinner XD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackcondor:

Äntligen fick man den goda nyheten att mitt ps5 har skickats . Känner mig plötsligt väldigt sjuk och måste stanna hemma från jobbet ..

Vilken version och när boka du?

Permalänk
Skrivet av Raiku:

Vilken version och när boka du?

Standard Edition...beställde 4okt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackcondor:

Standard Edition...beställde 4okt

Man börjar fundera på om Media Markt tänker skicka ut några DE. Beställde veckan innan dig. Inte ett ljud från Media Markt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackcondor:

Standard Edition...beställde 4okt

Jag bokade SE 8/10, nu jäklar är det nära då!

Permalänk
Skrivet av Raiku:

Man börjar fundera på om Media Markt tänker skicka ut några DE. Beställde veckan innan dig. Inte ett ljud från Media Markt.

Eller om dem verkligen följer någon turordning

Permalänk
Medlem
Skrivet av jcwhale:

Jag bokade SE 8/10, nu jäklar är det nära då!

Jag bokade den 6/10 (Disk).
Skickade ett mail och frågade häromdagen. Då visste dom inget alls.
Hoppas att det blir vår tur snart då.

förtydligade vilken version jag beställt.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackcondor:

Eller om dem verkligen följer någon turordning

Ja man börjar ju undra. Sist jag kommer ihåg att någon fick en DE var en bokning 27de. Det var drygt en månad sen.

Permalänk
Medlem

Media Markt - inget kösystem

Går man in och kollar på Facebook i PS5 gruppen så är det ett flertal trådar där personer fått sin PS5a bokad på Media Markt innan folk som bokat före. Just nu en som bokat 24 okt som fått sin medans folk som bokat 27 sept väntar. Lovande...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raiku:

Går man in och kollar på Facebook i PS5 gruppen så är det ett flertal trådar där personer fått sin PS5a bokad på Media Markt innan folk som bokat före. Just nu en som bokat 24 okt som fått sin medans folk som bokat 27 sept väntar. Lovande...

Digital eller disk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraden:

Digital eller disk?

Disc är vad jag sett hittills.

Permalänk

Blocket är snart fullt med PS5 annonser köpta från Elgiganten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raiku:

Disc är vad jag sett hittills.

Riktigt illa om det stämmer.

Permalänk

Fick också meddelande från MM idag att min SE är skickad (ej hämta i butik). Beställde 4/10. Jävligt typiskt att man befinner sig på skidsemester med familjen ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raiku:

Går man in och kollar på Facebook i PS5 gruppen så är det ett flertal trådar där personer fått sin PS5a bokad på Media Markt innan folk som bokat före. Just nu en som bokat 24 okt som fått sin medans folk som bokat 27 sept väntar. Lovande...

Han som sa att han hade bokat 24 Oktober har svarat nu att han insåg att det var den 4 oktober som han la bokningen. Tänkte innan vi går för mycket bananas här! 😅 Har själv en bokning den 10 oktober på en DE så förstår att man lätt blir irriterad på såna grejer. Finns nog en del som skriver in sina bokningsdatum fel och inte har fullt koll på exakt datum och der gör ju att det lätt blir så att man får lite extra bränsle på elden fastän det såklart säkert har förekommit att en del fått hämta ut i fel ordning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dysleksi22:

Fick också meddelande från MM idag att min SE är skickad (ej hämta i butik). Beställde 4/10. Jävligt typiskt att man befinner sig på skidsemester med familjen ...

Kunde ju varit värre! 😋 Trevlig semester får man väl säga!

Permalänk
Medlem

Är förvånad att det dröjt så länge, men drömde att Power fått in PS5:or, men jag var för trött för att orka gå in och beställa. 😌 När jag vaknade tog det inte lång tid att förstå att det inte var riktigt, även om känslan av trötthet var densamma, så tänkte jag att de antagligen var slut nu ändå! 😅

Permalänk
Medlem

Beställde 28 september på Mediamarkt, disc, inte fått något besked.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Beställt:
- 15 juli (Webhallen)
- 17 september (Inet)
- 19 november (Dustin)

Vilken av dessa tror ni att jag kommer att få först?

Om det är någon i Skåne som sitter på en extra bokning så hade ni gjort mitt år om jag kan köpa den. Börjar bli galen av att sitta och refresha dygnet runt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av lRodbaNl:

Beställt:
- 15 juli (Webhallen)
- 17 september (Inet)
- 19 november (Dustin)

Vilken av dessa tror ni att jag kommer att få först?

Om det är någon i Skåne som sitter på en extra bokning så hade ni gjort mitt år om jag kan köpa den. Börjar bli galen av att sitta och refresha dygnet runt...

Jag skulle gissa på att Webhallen hinner först. Inet och Dustin verkar ha svårt att leverera.

Permalänk
Medlem

Utlottningsinfo på Elgigantens insta, uppe nu

Felstavat
Permalänk
Medlem

YES! Dem lottar också ut några disk versioner Håller tummarna! 2h 47m innan dem öppnar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybrus:

Jag skulle gissa på att Webhallen hinner först. Inet och Dustin verkar ha svårt att leverera.

Gissar nog även på det. Sjukt dock att Inet rör sig så långsamt, hade aldrig kunnat tro att de skulle vara så pass långsamma.