Någon som har fått ett PS5 från Kjelle? Hade varit intressant att se om kön där rör sig något eller ifall det står stilla. Har ju numera tagit bort Kjelles sida från min distill
Går man in och kollar på Facebook i PS5 gruppen så är det ett flertal trådar där personer fått sin PS5a bokad på Media Markt innan folk som bokat före. Just nu en som bokat 24 okt som fått sin medans folk som bokat 27 sept väntar. Lovande...
Går man in och kollar på Facebook i PS5 gruppen så är det ett flertal trådar där personer fått sin PS5a bokad på Media Markt innan folk som bokat före. Just nu en som bokat 24 okt som fått sin medans folk som bokat 27 sept väntar. Lovande...
Fick också meddelande från MM idag att min SE är skickad (ej hämta i butik). Beställde 4/10. Jävligt typiskt att man befinner sig på skidsemester med familjen ...
Han som sa att han hade bokat 24 Oktober har svarat nu att han insåg att det var den 4 oktober som han la bokningen. Tänkte innan vi går för mycket bananas här! 😅 Har själv en bokning den 10 oktober på en DE så förstår att man lätt blir irriterad på såna grejer. Finns nog en del som skriver in sina bokningsdatum fel och inte har fullt koll på exakt datum och der gör ju att det lätt blir så att man får lite extra bränsle på elden fastän det såklart säkert har förekommit att en del fått hämta ut i fel ordning.
Fick också meddelande från MM idag att min SE är skickad (ej hämta i butik). Beställde 4/10. Jävligt typiskt att man befinner sig på skidsemester med familjen ...
Är förvånad att det dröjt så länge, men drömde att Power fått in PS5:or, men jag var för trött för att orka gå in och beställa. 😌 När jag vaknade tog det inte lång tid att förstå att det inte var riktigt, även om känslan av trötthet var densamma, så tänkte jag att de antagligen var slut nu ändå! 😅
Beställt:
- 15 juli (Webhallen)
- 17 september (Inet)
- 19 november (Dustin)
Vilken av dessa tror ni att jag kommer att få först?
Om det är någon i Skåne som sitter på en extra bokning så hade ni gjort mitt år om jag kan köpa den. Börjar bli galen av att sitta och refresha dygnet runt...
Beställt:
- 15 juli (Webhallen)
- 17 september (Inet)
- 19 november (Dustin)
Vilken av dessa tror ni att jag kommer att få först?
Om det är någon i Skåne som sitter på en extra bokning så hade ni gjort mitt år om jag kan köpa den. Börjar bli galen av att sitta och refresha dygnet runt...