Skärmstativ för två skärmar

Permalänk
Medlem

Skärmstativ för två skärmar

Hej!
Har pga skärmuppgradering behövt byta ut mitt stativ då min nya skärm är för tung och min provisoriska lösning med buntband inte var optimal.
Fästet är detta från multibracket i vitt med bottenplatta som antingen klämmer fast i bordskanten eller som kan skruvas fast i väggen, dock en äldre modell.
Funkade utmärkt att ha en 27"+24" (24an lodrätt) och passar till vesa 100x100 eller 75x75.
Båda armarna följer med men bara 4st skruvar som går in i skärmen, kan inte minnas var resterande är någonstans men har för mig att det är typ m4 skruv så borde gå att plocka upp på närmsta byggvaruhus.
Finns varken kvitto eller kartong så upphämtning är klart smidigare (stativet är också rätt tungt så blir nog mer i frakt än vad som kan anses rimligt).

Bud i tråden från 100 kr fram till imorgon kl 18:00
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill etc

/Max

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem

Hejsan.
Är den helt komplett förutom skruvar och fungerar som den ska?
Var i Stockholm finns den att hämta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KAMIKIRI:

Hejsan.
Är den helt komplett förutom skruvar och fungerar som den ska?
Var i Stockholm finns den att hämta?

Hej!
Båda armar och allt för att montera i bordet följer med
Finns vid Karlaplan

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem

100:- + hämtning

Permalänk
Medlem

150:- + hämtning

Permalänk
Medlem

200kr hämtar

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud

Permalänk
Medlem

250kr + hämtning om allt funkar som det ska

Permalänk
Medlem

Kontaktat Bitfenix och återkommer i annonsen om affären inte blir av då nästa på tur får chansen istället
Trevlig fredag!

Visa signatur