PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk

Vart och hur har man störst chans att få tag på en konsol i dagsläget? SE eller DE spelar ingen roll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kabelkurt:

Vart och hur har man störst chans att få tag på en konsol i dagsläget? SE eller DE spelar ingen roll.

Blocket och Tradera om du kan tänka dig betala lite överpris.

Annars tror jag lotteri hos Elgiganten eller bevakning hos siter som Power och Net on Net ger störst möjligheter.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

Beställde en Standard Edition från Amazon 20/11, och fick bekräftelsemailet 21.11. Ändrades till skickad idag med leverans imorgon.

Permalänk
Medlem

Happ. Ny vecka, nya drops (?) . Jag sätter personligen mina förhoppningar till NoN idag, men vi får väl se

Permalänk
Medlem

Kanske borde be unibet lägga in odds för det här

Visa signatur

|
|

Permalänk

KOM IGEN MEDIAMARKT , LEVERERA DENNA VECKA NU DÅ!!! De har ju ändå hintat leverans i slutet av februari eller början av mars

Permalänk

fick en på netonnet!
Jakten är slut! Orderbekräftelse och allt!

Permalänk

Jepp drop på NoN, tror jag lyckades få en också!

Permalänk
Medlem

Netonet verkar ha i lager nu. Dock med disc, inget jag vill ha. Så snabba er

Permalänk

TACK NETONNET! Jag var så sen på bollen och så lyckas man ändå kamma hem en PS5 såhär pass tidigt. Distill är verkligen räddaren i nöden

Visa signatur

Fractal Design Define R6 Black TG | Seagate Barracuda 4TB, Samsung 960 Evo 250GB | Corsair Hydro H115i | ASUS Prime Z370-A | be quiet! Straight Power 11 750W | i7 8700K@4.4GHz | Corsair 16GB 2666MHz CL16 Vengeance | MSI RTX 2080 GAMING X TRIO | PS5 SE

Permalänk
Medlem

får fel Ett fel har uppstått! Vi ber om ursäkt för det inträffade och ber dig försöka igen. Om felet kvarstår ber vi dig kontakta vår kundservice på telefonnummer: 033-488488.

Permalänk
Medlem

YES! Lyckades få en på NetOnNet, äntligen!!! Skynda allihopa!

Permalänk
Medlem

Distill skickade mail när jag satt på Toa, tack för det <3
Fick ett köp genomfört till sist på NoN, vägrade ta faktura så fick bli kort efter 2 försök. Fortfarande "i lager" så skynda er

Permalänk
Medlem

Fick även jag:
"Ett fel har uppstått! Vi ber om ursäkt för det inträffade och ber dig försöka igen. Om felet kvarstår ber vi dig kontakta vår kundservice på telefonnummer: 033-488488."

När jag försökte med faktura. Bytte till kort och då gick det.
Tack för din beställning!

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Medlem

Lyckades tydligen knipa en nu från NetOnNet, trots strul med betalningsmetod så att jag snudd på gav upp. Valde faktura först och fick felmeddelanden och skickades tillbaka, då var klockan 10:05. Men 10:09 gick det igenom när jag valde att betala direkt. Trodde verkligen inte att det skulle gå igenom när det strulade vid första försöket!

Edit: Ser ett visst mönster här med valet av faktura, naughty naughty NetOnNet!

Permalänk
Medlem

Fick också igenom en order, försökte först med faktura men då blev det ett fel. Tog sedan Swish och pengarna drogs direkt och jag fick orderbekräftelse

Visa signatur

CPU: AMD FX-8320
GPU: MSI GeForce GTX 760 2GB
Moderkort: Gigabyte 970A-DS3P
RAM: Crucial DDR3 BallistiX 1600Mhz 8GB

Permalänk
Medlem

Fick en jag med från Netonnet!
Vad kan vi förvänta oss för leveranstid?

Visa signatur

|
|

Permalänk
Medlem

PS5 DE Netonnet

Jag lyckades få en PS5- disc via NetOnNet nu. Prova...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monn33:

Distill skickade mail när jag satt på Toa, tack för det <3
Fick ett köp genomfört till sist på NoN, vägrade ta faktura så fick bli kort efter 2 försök. Fortfarande "i lager" så skynda er

Tack! Gjorde kort också och det funkade!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aGGe!:

Fick en jag med från Netonnet?

Förra gången fick jag den dagen efter med expressfrakt till utlämningsställe. Kollegan som beställde med standardfrakt fick den på tisdagen (beställning den gången på torsdagen).

Permalänk
Medlem

Fick också upp felmeddelandet men när jag fyllt i kortuppgifter så var dem slut och står till och med nu att de inte säljer dem längre... det är ju så man kan börja gråta...

Permalänk
Skrivet av aGGe!:

Fick en jag med från Netonnet?

Vad valde du för leverans? Jag valde express så ska tydligen förvänta mig den imorgon.

Permalänk
Medlem

Lyckades också knipa en på Netonnet. Trodde att jag skulle behöva vänta till sommaren innan man fick tag i en. Men lider lite med alla som förbokat på diverse ställen och ännu inte fått någon. Känns märkligt att det skall vara så.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus Z170 Pro Gaming | Intel Core i7 6700K | 32 GB Corsair Vengaeance LPX DDR4 2666 MHz | Asus Radeon RX 580 | EVGA SuperNova 850 G2 | Kingston A400 480 GB SSD | 2 x WD Caviar Black 1TB | 2 x Crucial MX500 500 GB SSD

Permalänk
Medlem

Fick också en!

Permalänk
Medlem

felmeddelande och sen slut...

Permalänk
Medlem

Hann inte igen.

Permalänk
Medlem

YES!!! Tack Non!!! Jakten är slut, go vänner. Haha, strulade med fakturan först, så mina händer började skaka som asplöv av adrenalinet, men jag lyckades genomföra köpet med direktbetalning/internetbanken :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av nimbus:

Förra gången fick jag den dagen efter med expressfrakt till utlämningsställe. Kollegan som beställde med standardfrakt fick den på tisdagen (beställning den gången på torsdagen).

En annan kollega som lyckades beställa idag ska visst få hemleverans senare idag, vi får se hur de lyckas med den saken.

Permalänk

Men faaaan, gick på toa och missade NetOnNet med bara någon sekund Hann lägga i korgen men sen tog det slut direkt...

Permalänk
Skrivet av Bergand:

felmeddelande och sen slut...

Samma här...