PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pias2121:

Kan inte hitta?

https://cdon.se/spel/playstation-5-release-2021-54876367

Permalänk
Skrivet av Alberto-SWE:

VA?!?!
Det är ju typ NU i PS5 tidräkning. WOHO!
Var fick du den infon ifrån?

Står under ps5:an på sidan

Preliminärt releqsedatum 2021-03-03

Permalänk
Medlem

Lyckades boka en!!! När kommer den?????

Permalänk

Hej,

Fick pling från Distill 2021-02-25 kl 12:53 för att bokning är tillgänglig hos CDON.
Bokningsbekräftelse 2021-02-25 kl 12:55.
Preliminär leverans 2021-03-03.

Permalänk

Det är den med disc va?

Jag fick en men hade hellre tagit en digital

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) You know who this is...

Permalänk
Skrivet av robbanunderg:

Det är den med disc va?

Jag fick en men hade hellre tagit en digital

För min del, ja, helt ointresserad av den Digitala Versionen.

Permalänk

Menar du att det även finns digital på cdon nu? Har du isf en länk?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) You know who this is...

Permalänk
Medlem

Hade den i varukorgen men tog slut, skit!

Permalänk
Medlem

Fasen! CDON var de enda jag inte hade Distill på.

Permalänk
Medlem

Hade en förhandsbokad hos Webhallen (110620) som jag avbokade förra veckan när den var på väg att skickas. Kände inte att det fanns så mycket att spela ännu. Så kön blev lite kortare för er som väntar där

Ångrade mig dock under helgen och har haft bevakning hos diverse butiker. Bokade en hos Cdon 13.01. Hoppas den kommer nästa vecka!

Visa signatur

9800X3D | Asus RTX 5080 | Asus B650M-PLUS WIFI | Kingston 32GB 6000 DDR5 | Lian Li A3 mATX

Permalänk
Medlem

Går fortfarande att boka på CDON.

Edit: Slut nu..

Permalänk
Skrivet av Biggiiiss:

Står under ps5:an på sidan

Preliminärt releqsedatum 2021-03-03

Jag såg det sen.
Fick "jag-är-i-krig" pulshöjning, missade vissa texter och ville bara lyckas lägga och få igenom en bokning.

Permalänk
Medlem

Jag hade bara mailbevakning. Fick mailet och gick in i boka, hade redan ett konto så det gick otroligt snabbt!

Permalänk
Skrivet av robbanunderg:

Menar du att det även finns digital på cdon nu? Har du isf en länk?

Nej, jag ser bara Standard Edition.

Permalänk

Fick ett ps5 på cdon:s släpp, blir att avboka mitt ps5 ja beställde från amazon

Permalänk
Medlem

Och där tog CDON slut. Lyckades med bokningen. Har väl ändå kvar min på Webhallen än så länge. Får hoppas på att CDON skickar iväg PS5:or nästa vecka.

Permalänk
Skrivet av psp123:

Hade en förhandsbokad hos Webhallen (110620) som jag avbokade förra veckan när den var på väg att skickas. Kände inte att det fanns så mycket att spela ännu. Så kön blev lite kortare för er som väntar där

Ångrade mig dock under helgen och har haft bevakning hos diverse butiker. Bokade en hos Cdon 13.01. Hoppas den kommer nästa vecka!

Va? Hur? VA?!?!!
Hur kunde du?!?! *suck*
Det hade varit flera här som hade kunnat "befria" dig från den konsolen för inköpspris här om du bara hade tagit hem den.....

Permalänk

Grattis till er som hann! 🥺

Permalänk

Någon som vart i kontakt med Cdon så att 3 mars verkligen stämmer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alberto-SWE:

Va? Hur? VA?!?!!
Hur kunde du?!?! *suck*
Det hade varit flera här som hade kunnat "befria" dig från den konsolen för inköpspris här om du bara hade tagit hem den.....

Jo, jag vet men ville inte dra igång någon budgivning. Det enklaste och mest rättvisa var att bara avboka. Var inte medveten om att det var så stor brist förrän jag läste den här tråden heller kan jag tillägga.

Visa signatur

9800X3D | Asus RTX 5080 | Asus B650M-PLUS WIFI | Kingston 32GB 6000 DDR5 | Lian Li A3 mATX

Permalänk
Skrivet av Ghostbusters80:

Grattis till er som hann! 🥺

Tack.
Nu ska det bli intressant att se vad det här betyder.
Om det verkligen blir leverans nästa vecka eller efter nästa gång grisar flyger.

Permalänk
Medlem

Ääääntligen lite flyt! Jag hann med en hårsmån beställa (13:05). Kollegan på datorn intill va typ 30sek bakom mig och han hann inte! Gick undan det där...

Permalänk
Skrivet av psp123:

Jo, jag vet men vill inte dra igång någon budgivning. Det enklaste och mest rättvisa var att bara avboka.

Folk har inte sålt bort här på budgivning.
Det har varit inköpspris, första svar, närmast boende.
Men ja, jag förstår ditt tankesätt..mycket bättre än dom där individerna på Blocket....

Permalänk
Medlem

Chattade med CDON precis, dem sa att den är beräknad att levereras i början av mars, så det kan bli nästa vecka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SFC1977:

Chattade med CDON precis, dem sa att den är beräknad att levereras i början av mars, så det kan bli nästa vecka!

Tack för info!

Permalänk
Medlem

Grattis ni som fick tag på den... satt tyvärr inte vid datorn.. fick dock ett bevakningsmail från deras hemsida, men då fanns det inte kvar trots att jag gick in direkt. Deras egna bevakningsmail är väl för långsamt antar ja 😬

Permalänk
Medlem

Men asså jag fattar inte! Det stod prel release 3/3. Betyder det att de först ska få in den i lager 3/3 för att sen skicka ut den? Isåfall får man ju inte hem den nästa vecka tänker jag

Permalänk
Medlem

Vad har ni för bevakning med Distill på Power? Får konstant felmeddelanden därifrån även fast inget ändras.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bergand:

Men asså jag fattar inte! Det stod prel release 3/3. Betyder det att de först ska få in den i lager 3/3 för att sen skicka ut den? Isåfall får man ju inte hem den nästa vecka tänker jag

Du får den före sommaren, var lugn! Troligen skickas den på onsdagen där och du har den torsdag eller fredag. Men chilla lite du har fått tag i en nu

Permalänk

Lyckades också knipa tag i en. Tur att man var ledig och kollade forumet just idag. Då kan man (förhoppningsvis) snart sluta upp med jakten.