Förbeställ SweClockers nya musmattor – nu med lägre fraktkostnad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CusmaR:

Är det någon som har en bild på hexagonmattan ”in action” så att säga skulle vara kul o se hur den ser ut på ett skrivbord.

Varsågod, hoppas det är det du efterfrågade^^
#18270217

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Inte tillräckligt djupa för mig tyvärr /:

Behöver minst 45cm i djup

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztomten:

Varsågod, hoppas det är det du efterfrågade^^
#18270217

Är det väldigt skev belysning eller är den nya ca fjorton nivåer mörkare?

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av medbor:

Är det väldigt skev belysning eller är den nya ca fjorton nivåer mörkare?

Färgerna och trycktypen har inte ändrats. Dock är ju bilderna här själva tryckfilerna så väl tryckt på textil ser det lite ljusare ut. Mer silvermörkgrå än svart.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Färgerna och trycktypen har inte ändrats. Dock är ju bilderna här själva tryckfilerna så väl tryckt på textil ser det lite ljusare ut. Mer silvermörkgrå än svar.

Kanske ta med den länkade bilden som exempelbild i så fall?

Blev bara förvånad för jag kände inte ens igen mönstret

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av medbor:

Kanske ta med den länkade bilden som exempelbild i så fall?

Blev bara förvånad för jag kände inte ens igen mönstret

Jag kan dunka upp bilder på samples här imorgon

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztomten:

Varsågod, hoppas det är det du efterfrågade^^
#18270217

Snyggt! Tack!

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Skulle va nice om ni kunde få in 6mm tjocka i framtiden som på QCK Heavy.

Jag köpte förra modellen ni hade och den ligger fortfarande i röret då den var för tunn för min smak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Är det väldigt skev belysning eller är den nya ca fjorton nivåer mörkare?

Bilden är något ljusare än hur det ser ut i verklighet kan jag säga.

Visa signatur
Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av LeVvE:

Skulle va nice om ni kunde få in 6mm tjocka i framtiden som på QCK Heavy.

Jag köpte förra modellen ni hade och den ligger fortfarande i röret då den var för tunn för min smak.

Vi kommer tyvärr inte att ha möjlighet att ta in ytterligare variationer den här gången men det tål att utforskas till nästa gång.

Personligen upplever jag den som ganska tjock och mjuk. Skön att vila händerna på etc. Men det är förstås extremt subjektivt

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av haijen:

Någon mer än jag som får "tekniskt fel" vid beställning?

Svarar mig själv, fick detta på mailen om det händer någon mer:
"Hej!

Vi skickar det här mejlet eftersom ditt köp hos Merch-Ants Stockholm AB misslyckades på grund av att vi inte kunde begära bekräftelse med BankID.

I de flesta butiker händer inte detta. Men i ett fåtal butiker kan vi av tekniska skäl inte begära bekräftelse med BankID."

Är det något tillfälligt eller stödjer butiken inte BankID?

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av haijen:

Svarar mig själv, fick detta på mailen om det händer någon mer:
"Hej!

Vi skickar det här mejlet eftersom ditt köp hos Merch-Ants Stockholm AB misslyckades på grund av att vi inte kunde begära bekräftelse med BankID.

I de flesta butiker händer inte detta. Men i ett fåtal butiker kan vi av tekniska skäl inte begära bekräftelse med BankID."

Är det något tillfälligt eller stödjer butiken inte BankID?

Hmmm. Jag får kolla upp det och återkomma. Det är en tredjepart i form av Merch Ants som sköter logistik och betalningar åt oss. Med andra ord kan jag inte återkomma förrän på måndag när de är tillbaka på kontoret.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Zickzacka kanterna klarar mamma i värsta fall troligen

Haha, tack för ett gott skratt.
Inte för att jag föreställer mig att alla har en symaskin men att zickzacka en kant ska väl alla klara av?

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem

läckra mattor, men dock förstora, inväntar på en mini size

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av medbor:

Kanske ta med den länkade bilden som exempelbild i så fall?

Blev bara förvånad för jag kände inte ens igen mönstret

Här är några foton på båda musmattor i båda storlekar. De är varken tagna med den bästa av kameror eller varsamt justerade vad det gäller vitbalans etc så ta det för vad det är.

OBS har dolt nedan bilder då det är ett feltryckt sample, produktionsexemplaren har loggan i den storlek och position som syns i shoppen och artikeln:

Dold text
Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Här är några foton på båda musmattor i båda storlekar. De är varken tagna med den bästa av kameror eller varsamt justerade vad det gäller vitbalans etc så ta det för vad det är.

https://i.ibb.co/Vm2ZrcL/hexagon-XL.png
https://i.ibb.co/JHvMRBZ/hexagon-XXL.png

OBS har dolt nedan bilder då det är ett feltryckt sample, produktionsexemplaren har loggan i den storlek och position som syns i shoppen och artikeln:

Snyggt! Men du få förstå att jag blev fundersam, det är ju lite skillnad trots allt

Permalänk

Fraktfritt vid 500, xxl kostar 499, slump?
Så nej jag skall inte köpa någon , men hade den varit 1 krona dyrare så.

Permalänk
Medlem

Vad motiverar det höga priset? Man får ju valfri annan musmatta för en hundring mindre.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Ztigmata:

Vad motiverar det höga priset? Man får ju valfri annan musmatta för en hundring mindre.

Färre producerade? Det finns säkert en uppstartsavgift oavsett antal mattor, plus materialkostnad per matta. Vid färre antal beställda blir uppstartsavgiften utslagen per matta högre. Matte, du vet.

Plus att man bistår SweC. Bara det är värt mer, imo.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Färre producerade? Det finns säkert en uppstartsavgift oavsett antal mattor, plus materialkostnad per matta. Vid färre antal beställda blir uppstartsavgiften utslagen per matta högre. Matte, du vet.

Plus att man bistår SweC. Bara det är värt mer, imo.

Kanon! Ville bara veta om det är något speciellt med mattan eller inte.

Permalänk
Skrivet av 900-Mange:

Ni känner inte för att höja priset till 500kr för 900x400?

Skrivet av ZaaphodBleebronx:

Fraktfritt vid 500, xxl kostar 499, slump?
Så nej jag skall inte köpa någon , men hade den varit 1 krona dyrare så.

Hehe min tanke med.
Köpte en i förra upplagan och hade lätt knipit en till för att sponsra lite för 500kr men där är gränsen nådd för en musmatta för mig.

Tillägg
Kanske är så enkelt att det inte går runt med att tillverka sälja o frakta till den kostnaden...

Permalänk
Medlem

Tycker Hexagon mattan va rätt fin men då jag tycker swec loggan sitter så helt upp mot väggarna felplacerad så blir det inget köp.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Kanske har varit så länge på shoppen, men det står att köpevillkor kommer snart när man följer länken längst ner.
Så vad är det då för köpevillkor som jag godkänner nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tuomi:

Haha, tack för ett gott skratt.
Inte för att jag föreställer mig att alla har en symaskin men att zickzacka en kant ska väl alla klara av?

Alla läste inte syslöjd i grundskolan
Plus att jag har ingen symaskin heller.

Visa signatur

Ryzen 5600X, HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16, Palit GeForce RTX 3090 Gaming Pro OC 24GB, ASUS ROG STRIX B550-F GAMING, Seasonic FOCUS GX 850W, Seagate FireCuda 520 SSD 500GB

Permalänk
Medlem

XXL beställd

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem

När är sista dagen man måste ha bestämt sig om man ska beställa eller inte?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Beställde en L som jag ska sitta med hemma när den väl dyker upp! Nu kan jag tjata på @undac varje dag om att min musmatta inte är framme än. Kommer bli awesome!

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Kenneth:

Beställde en L som jag ska sitta med hemma när den väl dyker upp! Nu kan jag tjata på @undac varje dag om att min musmatta inte är framme än. Kommer bli awesome!

Oj jag råkade nog beställa en för lite. Så tråkigt

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av jnsson:

När är sista dagen man måste ha bestämt sig om man ska beställa eller inte?

Vi kommer att fortsätta ta beställningar ett tag framöver.
Vi kommer inte stänga möjligheten att boka efter att vi väl lagt beställningen mot fabriken men eventuellt måste man då vänta på en andra leverans tex.

Återkommer med lite mer detaljer i veckan då vi tänkt lägga första beställningen.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Riktigt fina, aningen för dyra för en snål fattiglapp som mig men förstår priset. Och säkerligen värt pengarna då kvaliten lär vara bra