Sony a6400 + Sigma 30mm F1.4 + Sony FE 3.5-5.6/28-70 + Peak design väska

Permalänk

Sony a6400 + Sigma 30mm F1.4 + Sony FE 3.5-5.6/28-70 + Peak design väska

Nypris för samtliga av dessa landar på kring 18 000 kr

Sony a6400: ~10 000 kr
Sigma 30mm F1.4: ~3 700 kr
Sony FE 3.5-5.6/28-70: ~3 500 kr
Väskan: ~1 000 kr

Allt köptes nytt förutom Sony-linsen som inhandlades i andra hand. Allt fungerar superbra och är mycket väl omhändertaget och sparsamt använt.

Om du har några frågor så är du välkommen att höra av dig

Mvh. Edwin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Säljer du Sony objektivet löst? Om du gör det, vad tänker du att bud börjar från?

Permalänk
Skrivet av CooingPendulum:

Säljer du Sony objektivet löst? Om du gör det, vad tänker du att bud börjar från?

Hej!

Absolut, det kan jag tänka mig. Isåfall börjar budgivningen av sony-objektivet på 2 300 kr

Mvh. Edwin

Permalänk
Medlem

Men då passar jag på att buda 6500 + frakt för allt utom Sony-objektivet.

Permalänk

Vad är slutarantalet?

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Skrivet av burger_:

Men då passar jag på att buda 6500 + frakt för allt utom Sony-objektivet.

Jag kommer ge förtur till de som kan plocka upp sakerna samt de som är intresserade av allt. Men ditt bud är noterat

Permalänk
Skrivet av sameclick:

Vad är slutarantalet?

Skall nämnas att jag inte är så het på det här med kamera-specs men hittade detta online för sony a6400
1/4000 - 30 sec

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skypassage:

Skall nämnas att jag inte är så het på det här med kamera-specs men hittade detta online för sony a6400
1/4000 - 30 sec

Jag tror han menar shutter count. Hur många gånger slutaren har används. Då det visar hur använd kameran är.
Kolla in: https://www.youtube.com/watch?v=2WvznngW3XY

Permalänk

Stort tack till dig burger_

Mängden exponeringar är 2 923

Permalänk

Högsta budet ligger för nuvarande på 8500 kr för hela paketet. Jag kommer att prioritera de som har möjlighet att plocka upp kameran och budgivningen kommer avslutas under morgondagen Så om någon är intresserad så har ni ~17 timmar på er att komma med ett motbud

Permalänk
Medlem

Hej, hur gick det med budgivningen. Blev hela paketet sålt eller fick @CooingPendulum objektivet och resten är kvar?

Permalänk

Jag har fått några bud nu under kvällen via PM varav ett för kamerahuset och Sony-objektivet av en kille som kan hämta upp dem så han har förtur om han skulle vilja genomföra affären.

Återkommer med vad som ev. blir över om affären blir av 🙂

Permalänk
Medlem

Såg att annonsen låg kvar. Fått sålt kameran mm?

Permalänk
Skrivet av burger_:

Såg att annonsen låg kvar. Fått sålt kameran mm?

Hej burger_

Vi har skrivit fram och tillbaks å han ska återkomma till mig med svar. Men har tyvärr beslutat att inte skicka något av det. Vill att någon plockar upp den.

Ber om ursäkt för dålig återkoppling, delvis påsken som styrt mig på andra tankar 🐣

Uppskattar ditt intresse å önskar dig lycka till med att hitta en kamera 📷

Mvh. Edwin