Vårsälj! Datakomponenter + Diverse. AIO,Fläktar,Moderkort,RGB,DAC,Möss MM
Heej!
Har helt enkelt för mycket dator prylar hemma som jag sparat efter att man har uppgraderat sig. En del grejer som jag tidigare försökt sälja som jag kommer sänka priset på och en del grejer som jag viljat spara men pga platsbrist måste göra mig av med!
Fler bilder finns och tveka in att skicka DM om ni undrar över nått!
Corsair H100i Platinum RGB: Original kartong medföljer. Tyvärr finns bara mounting till AM4/AM3 kvar, men går säkert lätt att få tag på om du använder Intel.
Corsair LL120 White RGB: 3st säljer som paket och inte enskilt.
Corsair Lighting Node+ Corsair RGB Fan LED Hub: säljes också som ett paket, Original kartong finns tyvärr inte kvar.
Corsair ML120: Säljes också i par, bjuder även på röda Extentions. 24pin 8 och 6x2.
MSI mortal B450 titanium: Flashade bios för Ryzen 2.
Logitech G703: Fungerar utmärkt utom scrollen.. Finns videos på Youtube hur man fixar det. Tror kanske man måste byta pinnen för scroll hjulet. Något en händig person inte skulle ha något problem att fixa. själv fick jag inte tag på några reservdelar.
Nu till lite annat!
Zowie Vital hörlursförstärkare (DAC): Original kartong + alla tillbehör medföljer. Otroligt bra ljud för pengarna med ingång för mic. Hade jag fortfarande kört trådade lurar så hade jag inte sålt den!
Samsung Wireless ep-pg950: Original kartong finns Ej.
Razer Goliathus Extended Chroma: Musmattan är väldig varsamt använd. Passade inte på bordet och märkte att den lätt blev fläckig.
Priser då!
Corsair H100i Platinum RGB: Bud:
LL120 White RGB KIT: 450kr (såld)
Lighting Node + Controll: 200kr (såld)
ML120 Red + Extension (om man vill): Bud
MSI mortal B450 Titanium: 650kr
Logitech G703: 250kr (obs läs texten ovan)
Zowie Vital DAC: bud
Samsung Wireless: bud
Musmattan : bud
Ni kan alltid höra av er om ni skulle vilja köpa fler grejer så kan vi lösa bättre pris!
Säljer till vem jag önskar osv osv..
Skickas helst inte, om så är fallet på kundens risk och bekostnad.
Allt ska bort!!