SweClockers testar personlig 5G-installation

Permalänk
Melding Plague

SweClockers testar personlig 5G-installation

SweClockers testlabb upptäcker 5G-värden som ligger 83 gånger högre än rekommenderat dagligt intag.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Redan beställt 8 rullar aluminiumfolie!

Permalänk

Vad i h..e?? Det här kan inte vara på allvar? Helt sjukt om det stämmer

Visa signatur

Loque Ghost S1 Limestone | Ryzen 3900x | Alpenföhn Black Ridge | Evga 2070 Super | Corsair 32GB DDR4-3200 | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Tur att man har massa Shungite-sten hemma som skyddar.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Mer 5G i folket!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 MK: Aorus Z390 Elite CPU: i9 9900K kylning: Noctua NH-D15 GPU: MSI RX 6800 Gaming Z Trio RAM: Corsair 32GB 3200Mhz CL16 SSD: Corsair Force MP510 960GB, 2X Samsung 850 EVO 500GB PSU: Seasonic FOCUS Plus 650W Platinum

Permalänk
Medlem

Hit me, I'm game

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av flyingls7:

Vad i h..e?? Det här kan inte vara på allvar? Helt sjukt om det stämmer

Jag blev vettskrämd när @UndaC presenterade resultaten!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz | ASUS ROG STRIX B450-I GAMING
Corsair SF600 | 2x8GB G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z RGB
MSI GeForce GTX 980 Ti | Samsung 970 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB M.2 | Noctua NH-L9a-AM4 | DAN Cases A4-SFX v2 | Winows 10

Permalänk
Medlem

April, april..

Permalänk
Rekordmedlem

Jag nöjer mig med chippen som finns i Coronavaccinen för effekten på dem förbättras mycket om man har en foliehatt som är utformad som en parabol.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Avstängd

Japp läste om det här igår! Satt och undrade om ni skulle göra en artikel om det och det gjorde ni. Men jag tror jag väntar till 6G så dom kan få bort alla buggar först.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Får man mutantkrafter av 5g? ge mig 4 rullar!

Permalänk
Medlem

Det här var väl ändå det dummaste på riktigt jävla länge. Jag citerar;

Då fler personer monterar 5G-kretsar i ryggraden skapas också fler så kallade repeaters, där alltså varje människa agerar som en privat 5G-mast

Vem fasen använder repeater 2021? Jag kräver meshfunktionalitet, eller om jag åtminstone kan få bli uppgraderad till accesspunkt. Annars vägrar jag!

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Diggar att skribenten heter Wilhelm Conrad Röntgen, och har en bild på Dyatlov från serien Chernobyl

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Undrar hur lång tid det tar innan denna artikel, eller som det vanligtvis fungerar - delar av den, hamnar i en Facebookgrupp med tillhörande text liknande "ÄNNU MER BEVIS!"...

Permalänk
Medlem

Ny skribent på SweC?

Och förlåt, jag råkade skriva det i rättelserutan först. Jag vill bara vara tydlig med att jag inte är en idiot.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiffman:

Redan beställt 8 rullar aluminiumfolie!

Hjälper föga att linda in dig i aluminiumfolie när 5g kretsen sitter i dig. 😉

Eller tänkte du tillverka foljehattar att dela ut?

Permalänk
Medlem

Kan vi få fler fackartiklar från herr Röntgen? En googolplex bit kvar till Städjes detaljnivå och längd, men en start i alla fall.

Permalänk
Medlem

Spännande att dom börjat sätta 5G chip i Metoject

Permalänk
Medlem

Tar lätt lite blekare hy i utbyte för lägre ping! Det är ändå en vanligt förekommande trade-off redan innan.

Visa signatur

i7-2700K 5 GHz | 16 GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene Z77 | GTX 980
i7-4790K 4.8 GHz | 32 GB DDR3-2133 | ASUS Maximus VII Gene Z97 | GTX 980

Permalänk
Medlem

Den verkliga nyheten är ju att det är mäktigt att ni återupplivat Wilhelm Conrad Röntgen och fått honom jobba för er! Ser fram emot att se honom i morgondagens fredagspanel, strålande!

Permalänk
Medlem

Jag är på! Nu kommer Cyberpunk rätt in i ryggraden, på fler än ett sätt!

Permalänk
Testpilot

Äntligen!

Får så sjukt klen 5G uppkoppling här hemma, men om jag nu kan göra mig själv till en vandrande antenn lär ju inte täckning bli ett problem längre - Grymt uppskattat

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Medlem

Men vad omodernt ändå. Med Corona Vaccin så blir ju alla celler i kroppen permanent uppkopplade direkt till staten, med snabb och stabil uppkoppling. Så det här med 5G implantat känns rätt omodernt.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Ozzed:

Men vad omodernt ändå. Med Corona Vaccin så blir ju alla celler i kroppen permanent uppkopplade direkt till staten, med snabb och stabil uppkoppling. Så det här med 5G implantat känns rätt omodernt.

Ser detta som ett godtyckligt alternativ till Covid-vaccinet just nu, himlans svårt att komma över det där vaccinet i dagsläget!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Medlem

Vad är det för datum idag?

Permalänk
Sötast

Helt ärligt dock, är detta verkligen värt det?

Samtidigt som jag faktiskt behöver bättre hastigheter där jag bor så ser det ut som att det kommer ta betydligt längre tid att duscha efter alla skinnveck och utväxter... Jag är inte helt övertygad.

Permalänk
Medlem

Varit uppe halva natten för att täcka väggar och tak i Aluminiumfolie!!! När ska det bli slut på denna dårskap >:( >:(