RTX 2080 MSI VENTUS 8GB i fint skick.

Permalänk

RTX 2080 MSI VENTUS 8GB i fint skick.

Hej!

Intressekoll på mitt grafikkort pga att jag flyttar utomlands o burken skall nedgraderas.

Gäller ett rtx 2080 8gb msi ventus.

I fint skick o sparsamt använt, alltid gått relativt svalt & aldrig överklockat.

Finns kvitto men osäker vart kartongen är, köpt 2019 på komplett, kvitto ges som pdf över mail.

Finns i karlskoga, men kan skickas givetvis!

Pris högst oklart pga den stora efterfrågan, men inte omöjlig & söker en smidig o bra affär där båda blir nöjda.

Så börjar med bud från 5000:- ,

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk

6000

Permalänk
Skrivet av ChristofferICC:

Taget om en smidig affär! skickar dm.

Permalänk

Har swishat. Väntar fortfarande på åter kontakt.

Permalänk

Har swishat. Väntar fortfarande på åter kontakt.

Mottagit och kommunicerar på sms.

Permalänk

Kan säljare vara snäll och svara på SMS eller när man ringer då det skulle skickas efter ditt ärende då du ej hann skicka vid 16:30.

Permalänk

Personen svara varken på SMS eller när man ringer. Vet inte hur man ska ta om detta. Förslag någon?

Permalänk

Personen svara varken på SMS eller när man ringer. Vet inte hur man ska ta om detta. Förslag någon?

Ge honom en dag eller två, sen polisanmäl. Det kan ju ha hänt något.

Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk

Forfarande ingen kontakt. Har provat och ringa 2 gånger samt skickat sms.

Permalänk

Forfarande ingen kontakt. Har provat och ringa 2 gånger samt skickat sms.

Riktigt tråkigt om han sprungit iväg med slantarna... Riktigt fult.

Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk

Återkommer på måndag

Permalänk
Skrivet av henkrik92:

Riktigt tråkigt om han sprungit iväg med slantarna... Riktigt fult.

Har svarat men fick jobb imellan & sedan skickat dagen efter på fredagen, han har varan på måndag enligt postnord på spårningen iaf.

Blir klumpigt ibland när man jobbar jour.

Permalänk

Återkommer på måndag

Paketet ska nu vara uthämtat, verifiering snarast tack så allt är i sin ordning.

Permalänk

Kortet hämtade under lunch då man kände sig tvungen att följa paketet tills det kommit till ombud då ingen AVI till SMS eller e-post/post fanns. Stack dit under lunch och hämtade kortet. Det kom ej i orginal kartong eller med ESD-påse om det ej är viktigt vet jag inte, men hade varit förjävla trist om det ej skulle fungera tack vare det.
Själv har jag aldrig varit med om att man ej fått AVI eller varit utan ID handling när det gäller hämtning. Nåväl det är hämtat, fungerar!

Permalänk

Skönt att det kom fram och fungerar, ESD-påse är väl inte livsnödvändigt men det är förstås säkrare. Förstår att man blir stressad av att ligga ute med ett sådant belopp och inte få någon vidare återkoppling. Men saker och ting kommer ibland ivägen för säljare och köpare.

Visa signatur