SweClockers Water Reservoir HK2 Mark 3 RGB V2 Deluxe – nu i lager!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DerpMcDerp:

Syftet med flaskan är väl ändå att slippa lämna datorn mer än absolut nödvändigt. En större flaska leder rimligen till tätare toalettbesök, och motverkar därmed sitt eget syfte. 400ml kanske är den perfekta avvägningen?

De måste ha testat olika storlekar under stresstest av benchmaskinen för att se vilken storlek av flaska som ger maximalt med benchning i relation till vätske- och toapauser.

Man har givetvis två.
En att dricka ur och en att tömma i

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

De är på 400 ml!

400 ml....

Permalänk
Livsnjutare 😎

Älskar denna överlökiga ”reklamfilm al’a 90-tal” 😂👍🏼

Bra jobbat boys, bra jobbat 👏🏼

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Den underbara reklamfilmen gör ju att man måste köpa direkt!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vill snarast se info från användare om det är bra kvalitet= håller kylan och går att överfylla till kanske 450ml.

Visa signatur

Kids, always eat your vegetables and ALWAYS check run as administrator.

Permalänk
Medlem

Snabb leverans får man ge er beröm för 📦 👌

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Cool produkt, tyvärr lite för liten och anonym för mig. Skulle köpt om den var dubbelt så stor 800 ml samt fanns i härlig metallic orange med silver logo. Hade varit snyggt!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

400ml, vad är det här, en vattenflaska för myror? Eller är det någon pik om att nördar inte rör på sig tillräckligt för att behöva mer vätska?

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070

Permalänk

Haade den varit på 1 liter med en flipkork så man bara kan öppna rakt av när man tillexempel kör så hade den varit ett givet köp!

Visa signatur

i7 4790k

Permalänk
Medlem

Jag vill inte dissa denna produkt, men den ser ut precis ut som en billig massproducerad flaska. Jag blev erbjuden att köpa en lika dan flaska, identisk gällande kork, med ring, karbinhake, o-ring/packning, formgivning och gjutning av plastlocket, mynning på flaskan när jag handlade på CDON för 39 kronor i samband med ett annat köp jag gjorde. Den enda skillnaden jag kan se är såklart loggan, och att min flaska är mer smal och lång, och er är mer hoptryckt med högre diameter..

Jag hoppas att den inte känns lika billig och "budget", med tunna sidor (får lätt bucklor, räcker att slå ganska lätt med knogarna). Jag skulle varit mycket mer intresserad av en produkt i stil med LTT's vattenflaska med vakuum seal eller vad dem kallar det, som håller drycken sval/varm i många timmar - dvs mer som en termos utan att vara överdrivet tung.

Det är denna jag tänker på: https://www.lttstore.com/collections/accessories/products/bla...

"Show off your inner techie in style with the LTT vacuum-insulated water bottle.

Linus Tech Tips vacuum insulated water bottles are intended to keep hot drinks hot for up to 8 hours, and cold drinks cold for up to 16 hours."

Så snälla, erbjud något liknande med en schyst design till rimligt pris (de har en ~1,1 liter variant också) så har ni mig som solklar kund. Enda anledningen jag inte köpt LTTs är frakt och moms osv som tillkommer.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av KoAoL:

Vill snarast se info från användare om det är bra kvalitet= håller kylan och går att överfylla till kanske 450ml.

Det vill också jag höra vad folk tycker. Jag vill vidare veta om den lätt får bucklor samt om den håller vatten kyld i iaf 3-4 timmar en varm sommardag.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Ägt en liknande flaska som inte var isolerad och det var nog den sämsta flaskan jag någonsin haft, blir ju pissljumet så fort den får stå lite.. Klean Kanteen är ett svenskt företag som tillverkar bland annat isolerade flaskor som är otroligt prisvärda, kanske en Colab med dom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Jag vill inte dissa denna produkt, men den ser ut precis ut som en billig massproducerad flaska. Jag blev erbjuden att köpa en lika dan flaska, identisk gällande kork, med ring, karbinhake, o-ring/packning, formgivning och gjutning av plastlocket, mynning på flaskan när jag handlade på CDON för 39 kronor i samband med ett annat köp jag gjorde. Den enda skillnaden jag kan se är såklart loggan, och att min flaska är mer smal och lång, och er är mer hoptryckt med högre diameter..

Jag hoppas att den inte känns lika billig och "budget", med tunna sidor (får lätt bucklor, räcker att slå ganska lätt med knogarna). Jag skulle varit mycket mer intresserad av en produkt i stil med LTT's vattenflaska med vakuum seal eller vad dem kallar det, som håller drycken sval/varm i många timmar - dvs mer som en termos utan att vara överdrivet tung.

Det är denna jag tänker på: https://www.lttstore.com/collections/accessories/products/bla...

"Show off your inner techie in style with the LTT vacuum-insulated water bottle.

Linus Tech Tips vacuum insulated water bottles are intended to keep hot drinks hot for up to 8 hours, and cold drinks cold for up to 16 hours."

Så snälla, erbjud något liknande med en schyst design till rimligt pris (de har en ~1,1 liter variant också) så har ni mig som solklar kund. Enda anledningen jag inte köpt LTTs är frakt och moms osv som tillkommer.

Vill du inte punga ut för en LTT flaska så kan du alltid kika in på Klean Kanteens flaskor alt Hydroflask, jag har själv 2 986ml Klean Kanteen isolerade flaskor och dom är med mig nästan överallt!

Permalänk
Medlem

Nån som har ett bra sätt att få bort det kladdiga klistret som blir kvar i botten av flaskan när man dragit loss klistermärket som sitter där?

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Jag vill inte dissa denna produkt, men den ser ut precis ut som en billig massproducerad flaska. Jag blev erbjuden att köpa en lika dan flaska, identisk gällande kork, med ring, karbinhake, o-ring/packning, formgivning och gjutning av plastlocket, mynning på flaskan när jag handlade på CDON för 39 kronor i samband med ett annat köp jag gjorde. Den enda skillnaden jag kan se är såklart loggan, och att min flaska är mer smal och lång, och er är mer hoptryckt med högre diameter..

Jag hoppas att den inte känns lika billig och "budget", med tunna sidor (får lätt bucklor, räcker att slå ganska lätt med knogarna). Jag skulle varit mycket mer intresserad av en produkt i stil med LTT's vattenflaska med vakuum seal eller vad dem kallar det, som håller drycken sval/varm i många timmar - dvs mer som en termos utan att vara överdrivet tung.

Det är denna jag tänker på: https://www.lttstore.com/collections/accessories/products/bla...

"Show off your inner techie in style with the LTT vacuum-insulated water bottle.

Linus Tech Tips vacuum insulated water bottles are intended to keep hot drinks hot for up to 8 hours, and cold drinks cold for up to 16 hours."

Så snälla, erbjud något liknande med en schyst design till rimligt pris (de har en ~1,1 liter variant också) så har ni mig som solklar kund. Enda anledningen jag inte köpt LTTs är frakt och moms osv som tillkommer.

Tycker också att LTT's flaskor är rätt så stiliga, och framförallt rejäla. Nu vart det ju ett spontanköp för att stödja sajten man hänger mest på. Och även om LTT nog kanske är den kanalen jag konsumerar mest på Youtube, pga utbudet, så är intresset inte riktigt lika stort att beställa nånting från staterna. Framförallt inte något så banalt som en vattenflaska

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Nån som har ett bra sätt att få bort det kladdiga klistret som blir kvar i botten av flaskan när man dragit loss klistermärket som sitter där?

Vanlig matolja på hushållspapper och gnugga. Blir ju flottigt men bara att torka av överskottet och diska av. Funkar utmärkt på porslin och plast i alla fall.

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Grymt snabb leverans!

Den var helt kass för gymet men det kunde man ju listat ut… men man var iaf snyggast och hade coolaste flaskan så det var värt det. Många avundsjuka blickar!

Den får agera spritbehållare i baren istället

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nu får ni också släppa en större variant, 800-900ml kanske @UndaC ?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av fragande:

Vanlig matolja på hushållspapper och gnugga. Blir ju flottigt men bara att torka av överskottet och diska av. Funkar utmärkt på porslin och plast i alla fall.

Tackar för tipset - flaskan är nu i okladdigt skick!

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo