SweClockers Water Reservoir HK2 Mark 3 RGB V2 Deluxe – nu i lager!

Permalänk
Melding Plague

SweClockers Water Reservoir HK2 Mark 3 RGB V2 Deluxe – nu i lager!

Det påstås att man ska dricka flera liter vatten om dagen, specifikt ur en vattenflaska som man köpt av oss. Så köp den!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Videon är inte tillgänglig
Gillar designen på dessa!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Hehe, den modellen har man väl sätt sisådär 100 gånger innan med olika branding =p

Detta är givetvis den snyggaste dock!

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Rullar fint av tungan. 10/10 på namnet.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Blev en beställning direkt

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Kanske har marknaden skadat mig, men jag förväntar mig snart en "super" variant, SweClockers Water Reservoir HK2 Mark 3 RGB V2 Deluxe SUPER där det ingår aktiv kylning med hjälp av en fläkt i botten. Till ett MSRP av 250% av ordinarie vattenflaskan såklart.

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Hjälpsam

@Dimestam En sådan vill jag ha i vår nya butik =D

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Var finner jag RGB:n på Water Reservoir HK2 Mark 3 RGB V2 Deluxe?

Det ska ju helst vara en "edition" också...Något marknadsföringsavdelningen missat? Eller kommer en special edition vid senare tillfälle?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xangeon:

Kanske har marknaden skadat mig, men jag förväntar mig snart en "super" variant, SweClockers Water Reservoir HK2 Mark 3 RGB V2 Deluxe SUPER där det ingår aktiv kylning med hjälp av en fläkt i botten. Till ett MSRP av 250% av ordinarie vattenflaskan såklart.

Aktiv uppvärmining menar du väll?

OT- en isolerad verision i lilkhet med typ Chillys hade jag köpt på direkt om den hamnar mellan 300-450kr typ.

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Sjusovarn

Vad är storleken på flaskorna? Är dem 1000ml+?

Permalänk
Medlem

Tog en Har använt LTT's men nyligen unsubscribat dem så har kännts som hyckleri att fortsätta använda deras flaska.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av My2nd:

Vad är storleken på flaskorna? Är dem 1000ml+?

Ja, det hade ju faktiskt varit en bra grej att skriva på produktsidan haha

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av My2nd:

Vad är storleken på flaskorna? Är dem 1000ml+?

Skrivet av m4gnify:

Ja, det hade ju faktiskt varit en bra grej att skriva på produktsidan haha

De är på 400 ml!

Permalänk
Viking
Skrivet av REWplayFF:

Var finner jag RGB:n på Water Reservoir HK2 Mark 3 RGB V2 Deluxe?

I namnet.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

I namnet.

Falsk marknadsföring, blir ARN direkt.

Är det en isolerad flaska/termos?

Permalänk
Medlem

Vad är det för galningar som röstar ned en sådan högkvalitativ reklam på youtube.

Visa signatur

|| AMD 5900x || ASUS ROG Formula VIII || 2x ASUS GTX 980 SLI || 32GB G-Skill || Vattenkylt || HDD : SSD’er || Skärm : LG42" SL8500 / Acer G24 ||

Permalänk

requesting 1000ml

Visa signatur

CPU| Ryzen 9 5900x MoBo| ASUS ROG STRIX B550-F Ram| Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) Ryzen GPU| 2080Ti Strix OC Storage| 2x M.2 ssd samsung 960 1x 500gb 1x 250gb 1x500gb samsung 750 evo 1x6tb hdd baracuda Cooler| Kraken x62 PSU| Corsair RM750X 750W v2
Display|Asus ROG Swift PG278QR ASUS PB278Q

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av LeVvE:

Falsk marknadsföring, blir ARN direkt.

Det här står för Riktigt Grym flaska för Bland annat vatten.
I'll see you in court sir!

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

I namnet.

Det går ju inte dricka vatten utan RGB i det moderna samhället. Vi får hoppas på en edition-utgåva då.

Permalänk
Medlem

Tänkte inte ens på att storleken inte stod nånstans, bara klickade hem en 😅

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Jag väntar på SUPER modellen

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Hedersmedlem

Kan man gräva efter krytovalutor med den eller är det LHR-versionen?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

alldeles för små minst 800ml gärna 1000ml.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Can it run crysis?😀 det är den stora frågan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

alldeles för små minst 800ml gärna 1000ml.

Den är för vatten, inte sprit, så då duger 400ml gott.

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

alldeles för små minst 800ml gärna 1000ml.

Håller med! Det dräller av små flaskor överallt men ytterst få 1l. Ingen mening att ha en flaska vid datorn när den inte håller mer än 2 glas vatten. 🤓 Men förövrigt så ser de bra ut, köper gärna om det kommer en större.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Håller med! Det dräller av små flaskor överallt men ytterst få 1l. Ingen mening att ha en flaska vid datorn när den inte håller mer än 2 glas vatten. 🤓 Men förövrigt så ser de bra ut, köper gärna om det kommer en större.

Det är ju för att du ska få dina 10 000 steg om dagen även om du sitter vid datorn. Var halvtimme får man resa sig för att gå och fylla på. Vipps så har man gått 5000* steg bara sådär under en het gaming session** en sommarkväll***.

*beroende på hur långt du har till närmaste vattenkran
**längden på din gaming session kan påverka resultatet av antal steg
***sommar är kan inte garanteras, varken av Sweclockers eller SMHI

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

De är på 400 ml!

Alltså, vad är det för barnflaska? Behöver något som är minst det dubbla!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Underbar video och annons 👌

Permalänk
Surdeg 🍞

Jag har fixat en större flaska. Den kommer kosta 699 och väga 2 kilo utan vatten.

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu