Permalänk
Medlem

Kris!, 2500+barton eller XP2600+?

Imorrn ska jag köpa ny processor men är fortfarande osäker

Ska jag köpa ett 2500+Barton eller ett XP2600+ 2,13GHz/333MHz ?

Vilket av dessa 2 processorer presterar bäst, innan överclockningen och efter ?

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skulle satsa på 2500+.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Är du helt säker på att den verkligen är bättre?

Permalänk
Hedersmedlem

Ja, 2500+ är Barton och 2600+ är bara en "vanlig" Throughbred B, Barton har mer cacheminne vilket gör den snabbare på lägre frekvenser. Sen är 2500+ 120:- billigare också.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Men sök på forumet! det är minst 20 sånna här trådar bara den senaste veckan!

Permalänk
Avstängd

instämmer med flaskis, men när man väl postar kan man också säga något vettigt! så jag kan säga att jag instämmer med Olit också, köp en XP2500+

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Jo, men om man kollar min sign så ser man att jag på ett dolt sätt säger att han ska köpa en 2500+
*slingrar mig ur*

Permalänk
Medlem

XP2500 alla gånger...hur lätt som helst att överklocka, den är ju inte ens låst hehe....2.2Ghz megalätt...2.4 Ghz ganska lätt, men då får man ju köra lite högre volt och bättre kylning. AMD WE LOVE YOU, DONT FAIL US NOW! (A64)

Visa signatur

Ah...min älskade Lenovo budget bärbar med Dual-Core! Spöar vilken Celeron / Atom vilken dag som helst i veckan!