Jonathanknet, du borde ligga på Webhallen idag. Jag kom hem igår efter att ha varit bortrest och hade då fått min försändelse från Webhallen mottagen av en annan i huset. Väl hemma visar det sig att jag fått dubbla leveranser av Budbee trots att jag endast beställt ett PS5. Båda var utskickade i min orderreferens och mitt namn, men två olika kollin. Det ena var packat i samma kartong som det levereras i till Webhallen från fabrik, så på kartongen var det tydligt att det var ett PS5 i. Tog kontakt med Webhallen, som inte verkar ha vetat om att det skett, och frågade hur jag gör nu. Antar att det som inte var packat "korrekt" var mitt. Fick då till svar på mail av Webhallen att de skickar över en digital returblankett som jag ska skriva ut och lämna in med paketet.
Då blev jag lite förbannad, då misstaget ligger hos dem, jag hör av mig för att rätta till det och sedan förväntas jag cykla iväg med paketet trots att jag fick det levererat till dörren. Har heller ingen skrivare hemma. Fick tillslut idag en upphämtning bokad av Budbee så imorgon kväll kommer det att skickas tillbaka till deras lager.
Är dock riktigt besviken på Webhallen, hade faktiskt förväntat mig ett "Stort tack för att du hör av dig och det här ska vi verkligen se till att åtgärda på ett bra sätt" istället för "skriv ut och skicka tillbaka" utan att fråga om jag ens hade möjlighet till att göra det.
Men hoppas verkligen att det är ditt paket som kommit fel och att du nu kommer att få det levererat till dig.