Permalänk

Ljudet blir omvänt

Hej på er jag har ett märkligt fel jag har ett sådant där corsair hörlurshållare med inbyggtljud och det är lige märkligt. Så fort jag kör vissa spel typ apex och hunt mm. Ljudet blir omvänt så höger blir vänster och tvärtom. Någon som varit med om liknande?

Permalänk
Medlem

Bara i vissa spel? finns det ingen inställning som man kan skifta plats i spelet?
Jag har aldrig varit om det själv

Edit:
Du verkar inte vara ensam om man ska tro denna tråd https://www.reddit.com/r/apexlegends/comments/brqh19/reversed...

Kolla denna också om du hittar nåt nyttigt

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Jag har också märkt det med mina högtalare. Jag löser det genom att stänga av dom och starta dom igen en/flera gånger så börjar det funka igen, oftast behöver jag stänga av filmen eller spelet så högtalarna inte används för att dom ska starta rätt.

Jag har märkt det i flera olika spel, men jag tror inte jag hade problem innan jag bytte dator.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk

Problem löst köpte nytt ljudkort